Nervira vas poslednja kap šampona koja neće da izađe? Ovo bi moglo da vam pomogne
Foto: Profimedia

Agencija za zaštitu potrošača

Nervira vas poslednja kap šampona koja neće da izađe? Ovo bi moglo da vam pomogne

Žena -
Prema rezultatima analize, do 25 odsto nekih kozmetičkih proizvoda ostaje neiskorišteno u ambalaži nakon odlaganja

Podstaknuta svima dobro poznatoj frustraciji koja se javlja kada pokušate da istisnete poslednju kap šampona ili nekog drugog kozmetičkog sredstva iz tube, nemačka agencija za zaštitu potrošača istražila je koja je ambalaža najbolja što se tiče iskoristivosti proizvoda.

Agencija za zaštitu potrošača u Hamburgu analizirala je 10 losiona za telo i otkrila je da su tube i bočice koje mogu da stoje okrenute naopačke na svom zatvaraču najekonomičnije.

Prema rezultatima analize, do 25 odsto nekih kozmetičkih proizvoda ostaje neiskorišteno u ambalaži nakon odlaganja.

Najgora ambalaža je ona koja ne može da stoji na svom zatvaraču. Od testiranih proizvoda, tri su imala pumpice koje se takođe nisu pokazale savršenima što se tiče iskoristivosti proizvoda.

Pakiranja koja mogu stajati na svom zatvaraču zadržavaju najviše između pet i 16 odsto proizvoda, što je relativno dobra iskoristivost.

Konzistencija losiona takođe ima ulogu u tome koliko će ga ostati u bočici ili tubi. Ulje za telo u bočici s pumpicom pokazalo se bolje od gušćeg losiona za telo koje se zadržava na ivicama ambalaže.

Shutterstock
Shutterstock

(Hina)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track