icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

MNOGO VAŽNIJE OD VEŽBANJA: Ove navike će vam pomoći da brzo smršate, a jedna je totalno bizarna!
Foto: Profimedia

POKUŠAJTE

MNOGO VAŽNIJE OD VEŽBANJA: Ove navike će vam pomoći da brzo smršate, a jedna je totalno bizarna!

Žena

Mnogo važnije od vežbanja je da usvojite navike koje će vam olakšati proces mršavljenja.

 

Ovo su neke od njih:

 

Svaki zalogaj prožvačite što je više puta moguće! Istraživanje je pokazalo da osobe koje se fokusiraju na sporo jedenje i žvakanje, pa uživanje u ukusima hrane, više i uživaju u hrani i jedu manje. A manje hrane jednako je manje kilograma.


Nabavite crveno posuđe. Neobično istraživanje pokazalo je kako ljudi u prosjeku pojedu manje hrane kada je konzumiraju iz crvenih tanjira, nego kada je konzumiraju iz standardnih belih. Takođe, pojedemo manje kada jedemo iz manjih nego iz većih tanjira.

Neka svaki vaš obrok sadrži povrće. Ili nešto bazirano na povrću. Kao na primer povrćne pljeskavice. Ljudi pojedu manje hrane kada jedu povrće u kombinaciji.

foto: Profimedia

Jedite što više salata obavezno začinjenih sirćetom. Sirće usporava brzinu kojom se želudac prazni i osigurava dugotrajniji osećaj sitosti. Osim toga, snižava i količinu glukoze i masnih naslaga. Preporučuje se jabukovo ili vinsko sirće.


Za doručak obavezno konzumirajte jaja. Iako naučnici ne znaju tačan razlog, osobe koje svakodnevno za doručak konzumiraju jaja lakše i brže gube na težini. Čak i kada doručak ima jednak broj kalorija kao i doručak koji ne uključuje jaja. I ne morate izbegavati žumance.


Pre svakog obroka popijte čašu mineralne vode. Često kada posežemo za nekom hranom ili grickalicama, zapravo smo samo žedni. Ponekad popijte čašu mineralne vode jer ona prevari telo koje zbog nje oseća veću sitost nego što je to slučaj s običnom vodom.

 

Kurir.rs/Cosmopolitan.hr, Foto: Profimedia

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.