icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

OPUŠTAJU MIŠIĆE I GARANTUJU MIRAN SAN: Evo koje voće i povrće treba da jedete pred spavanje za pravi odmor!
Foto: Profimedia

SAVETI

OPUŠTAJU MIŠIĆE I GARANTUJU MIRAN SAN: Evo koje voće i povrće treba da jedete pred spavanje za pravi odmor!

Žena

Postoje namirnice koje bi trebalo izbegavati ukoliko želite miran san, pa se u poslednje vreme stručnjaci trude da osmisle obrok koji neće biti uvod u još jednu noćnu moru.

Banana je prvo voće na listi koje je idealan izbor za jelo pre spavanja. Banana sadrži triptofan i kalijum koji su odlični za dobar san. Sa druge strane, ova voćka je slatka, što je u svakom slučaju bolji izbor od čokolade.

 

Drugo voće koje će vam pomoći da se naspavate je kivi čiji uticaj na san leži u visokom nivou antioksidansa i serotonina u njegovom sastavu.

 

Među namirnicama koje mogu potaknuti bolji san je sok od višnje koji pomaže u povećanju nivoa hormona melatonina od kojeg se osećamo pospano. Zdrave ribe poput lososa ili tune takođe proizvode melatonin jer su bogate vitaminom B6. Stoga, konzerva tune može dovesti do boljeg sna.

 

foto: Profimedia

Ukoliko vam je posle večere ili ručka ostalo nekoliko slatkih krompirića, slobodno ih možete pojesti pre spavanja jer sadrže kalijum koji pomaže u opuštanju mišića.

 

Mlečni proizvodi kao što su lagani sirevi ili jogurt će vas takođe podstaknuti na dobar odmor.

Ipak, najbolji izbor za laganu večeru pre spavanja je zeleno povrće. Na primer, spanać, kelj ili bob su odličan izvor kalcijuma koji je potreban telu za proizvodnju melatonina.

 

Podsećamo, neke od namirnica čije konzumiranje stručnjaci nikako ne preporučuju pre spavanja su brokoli, sladoled, alkohol, začinjena i masna hrana, ali i kafa.

 

foto: Profimedia

Kurir.rs/Klix.ba, Foto: Profimedia

 

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

(KURIR TV) Otkrivamo vam SEDAM TRIKOVA da brže zaspite!

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.