icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

ČITATE POSLOVNE MEJLOVE KOD KUĆE: Odmah prestanite! Niste ni svesni koliko je to loše po vaše zdravlje!
Foto: profimedia

razlog je ozbiljan

ČITATE POSLOVNE MEJLOVE KOD KUĆE: Odmah prestanite! Niste ni svesni koliko je to loše po vaše zdravlje!

Žena

Završili ste s poslom popodne, sledeća smena vam je tek sutra ujutro ili čak sutra popodne. Ručali ste, popili ste kafu, obavili kućne poslove i gledate omiljenu seriju. Međutim, u isto to vreme vam stižu mejlovi bez prestanka, automatski ih otvarate, čitate, odgovarate.

 

Nastavljate s poslom i kod kuće, a u to vreme osećate i neopisiv pritisak u grudima.

 

Upravo taj pritisakmože biti razlog zašto nikad ne treba čitati poslovne mejlove izvan radnog vremena. Mnogi se osećaju kao da jednostavno moraju odgovarati na mejlove u svakom trenutku jer su tu, jer su ih videli, jer na taj način mogu šefu pokazati koliko su zapravo predani poslu. Međutim, nove studije pokazuje da vam ova praksa može uništiti zdravlje, ali i i veoma loše uticati na produktivnost.

foto: profimedia

"Ako nikad ne ostavite posao iza sebe, to vam može doneti gomilu problema", kaže za Vice profesor Vilijan Beker koji je radio na studiji.

 

"To očekivanje stalne dostupnosti znači da su čovekovi kognitivni resursi stalno aktivni, čak i tokom slobodnog vremena. U stvarnosti se taj rad s fleksibilnim radnim vremenom uglavnom pretvara u rad bez granica koji ugrožava zdravlje zaposlenog i njihovog odnosa sa porodicom", rezultati su studije.

foto: profimedia

Anksioznost ne pogađa samo zaposlenog već i njegovu porodicu.

 

"Ono što smo saznali u ovoj studiji jeste da su ta očekivanja uzrokovala anksioznost kod zaposlenog, ali se i prenela na njihove partnere koji su takođe osećali pritisak i nervozu zbog toga što im je partner stalno na mejl", kaže profesor Becker.

 

Inače,ovo nije prva studija koja je pokazala da je ovakav način rada problematičan. Jedno istraživanje iz 2014. godine pokazalo je da su zaposleni koji rade na taj način manje produktivni, ali i lošijeg zdravlja.

 

foto: Profimedia

Kurir.rs/Index.hr/Foto: Profimedia

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.