icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

MOŽETE OSTATI BUDNI I BEZ KOFEINA, A NIŠTA NE KOŠTA: Ovih 6 stvari će vam popraviti raspoloženje i podići ENERGIJU!
Foto: Profimedia

SAVETI

MOŽETE OSTATI BUDNI I BEZ KOFEINA, A NIŠTA NE KOŠTA: Ovih 6 stvari će vam popraviti raspoloženje i podići ENERGIJU!

Žena

Nezavisno od toga da li želite da smanjite unos kofeina ili se potpuno rešite zavisnosti postoje brojni načini na koje možete ostati fokusirani.

 

Slušajte muziku

 

Slušanje vaše omiljene muzike utiče na brojne delove mozga koji vas mogu motivisati, popraviti vam raspoloženje i povećati nivo energije. Muzika stvara osećaj uzbuđenja u vašem telu tako da povećava protok kiseonika prema vašem srcu i podstiče stvaranje endorfina. Zanimljivo je i otkriće da klasična muzika posebno pomaže u koncentraciji i opuštanju.

 

Konzumirajte puno vode

 

Ljudskom organizmu potrebne su velike količine vode za pravilno funkcionisanje stoga je dobro uvek imati bocu vode pri ruci. U suprotnom, dehidratacija će jako spustiti količinu vaše energije.

 

foto: profimedia

Izađite na svež vazduh

 

Kada se osećate umorno izlazak na svežinu i malo sunčevih zraka mogu napraviti čudo. Iskoristite pauzu za ručak kako biste se prošetali – sunčevi zraci i fizička aktivnost aktiviraće centre vašeg mozga zadužene za pamćenje i mentalnu energiju, a upravo to vam je u tom trenutku potrebno!

 

Duboko dišite

 

Naučno je dokazano da duboko disanje pomaže u smanjenju stresa i anksioznosti (pojave koje nikako ne povećavaju produktivnost). Takođe, zbog veće količine kiseonika koji ulazi i izlazi iz vašeg tela možete se osećati napunjeni energijom.

 

foto: Profimedia

Žvačite žvake

 

Žvakanje gume za žvakanje može biti više od samog osvežavanja daha – dokazano je da može povećati budnost i energiju i pomoći vam da ostanete fokusirani na zadatak koji je pred vama.

 

Udaljite se od ekrana

 

Ako vam je pogled zalepljen za ekran možete jako umoriti svoje oči, zbog čega ponekad može biti teško uopšte ih držati otvorenima. Stoga, kada možete, pokušajte da odvratite pogled od ekrana i gledate stvari koje se nalaze oko vas.

 

foto: Profimedia

Kurir.rs/Finirecepti.net, Foto: Profimedia

 

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.