MAGAZIN LENA I AVON POZIVAJU VAS NA DRUGU INTERAKTIVNU RADIONICU O ZNAČAJU PREVENCIJE RAKA DOJKE: Danas na Fakultetu organizacionih nauka od 12 časova
Foto: Promo

MAGAZIN LENA I AVON POZIVAJU VAS NA DRUGU INTERAKTIVNU RADIONICU O ZNAČAJU PREVENCIJE RAKA DOJKE: Danas na Fakultetu organizacionih nauka od 12 časova

Žena -

Druga Ružičasta radionica, posvećene prevenciji raka dojke, biće održana danas, 17. oktobra, na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu sa početkom od 12 časova.

Radionica će biti prvenstveno fokusirana na prevenciju raka dojke edukacijom žena o faktorima rizika za maligne bolesti i samopregledu dojki kao prvom koraku u zaštiti zdravlja savremene žene. Pored stručnjaka iz ove oblasti, studentkinje će imati priliku da pored čuju i iskustva žena koje su uspešno savladale ovu opaku bolest, dobiju odgovore na brojna pitanja koja su ih mučila i nauče da izvrše pregled svojih dojki.

Program:

12.00-13.30 – “Važnost prevencije i ranog otkrivanja raka dojke”

13.30-14.00 – Pink party

Govornici:

  • Dr sci.med. Ana Jovićević, Institut za onkologiju i radiologiju Srbije
  • Dr sci. med. Gordana Marković Petrović, načelnica službe za specijalističku i konsultativnu delatnost Doma zdravlja Zemun i međunarodni predavač za ajurvedsku medicinu
  • Vesna Imbronjev, specijalista strukovna sestra Doma zdravlja Novi Sad
  • Nataša Bajat, urednica magazina Lena
  • Sofija Mijatović, devojka koja je pobedila bolest
  • Sonja Knežević, kompanija Avon

Cilj ove kampanje koju Adrija medija grupa sprovodi u saradnji sa kompanijom Avon jeste da se podigne svest mladim ženama o tome koliko su prevencija i rana dijagnostika važni u borbi protiv raka dojke. Rak dojke je najčešći maligni tumor i jedan od vodećih uzročnika prevremene smrti kod žena i u Srbiji i svetu. Otkriven u ranoj fazi, rak dojke može biti izlečiv u 90 odsto slučajeva.

Avon akcija za borbu protiv raka dojke u Srbiji ove godine obeležava 15 godina postojanja, a od pokretanja do danas prikupila je i donirala više od pola miliona dolara (500.000 $). Vrednom donacijom doprineli su kupovini potrebne opreme za ranu dijagnostiku, podizanju svesti o važnosti prevencije i podršci programima koji pružaju neophodnu obuku i informacije ženama u borbi protiv raka dojke.

Na Svetski dan zdravlja, u okviru Avon akcije za borbu protiv raka dojke, pokrenuta je aplikacija #čekiraj, sa ciljem podsećanja javnosti da su dovoljna samo tri dodira telefona da se nauče osnovni pokreti za samopregled grudi. #Čekiraj vas vodi kroz tri jednostavna koraka kojima se simuliraju osnovni pokreti za samopregled grudi. Nakon pravilno pređenih koraka moguće je pogledati i video sa detaljnim instrukcijama. Na taj način, za svega jedan minut, korisnici mogu naučiti da obavljaju pregled koji je jednostavan metod provere i vrlo bitan korak u ranom otkrivanju najčešćeg malignog oboljenja kod žena.

Avon sredstva prikuplja prodajom posebnih proizvoda sa ružičastom vrpcom, čiji je sav prihod namenjen podršci programa za borbu protiv raka dojke https://www.avon.rs/bcc-crusade.

Adrija Medija grupa i kompanija Avon će u oktobru (23.10.) održati još jednu Ružičastu radionicu na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track