Najnovije vesti

SMRŠAJTE BEZ KAPI PROLIVENOG ZNOJA! Sve što treba je da promenite OVE navike! Zapamtite 8 koraka do SAVRŠENE LINIJE!
Foto: Shutterstock

ovo pomaže

SMRŠAJTE BEZ KAPI PROLIVENOG ZNOJA! Sve što treba je da promenite OVE navike! Zapamtite 8 koraka do SAVRŠENE LINIJE!

Žena

Provereno Kilogrami se mogu izgubiti bez strogih dijeta i uz malu promenu navika
 

Svakodnevne navike vezane za ishranu opasne su varalice zbog kojih samo nesvesno nagomilavamo kilograme.

Ako želite da bez drastičnih dijeta skinete poneki kilogram koji ste dobili nakon silnih slava i praznika, primenite neka od pravila koja vam donosimo i pridržavajte ih se dok ne stignete do željenog cilja - tela bez viška sala.

1. Pijte dosta tečnosti Dehidratacija usporava metabolizam! Zato pijte što više tečnosti, a poželjno je da uzmete jednu čašu vode pre jela - tako ćete garantovano pojesti manje hrane.

2. Razblažite sok mineralnom vodom Kombinujte omiljeni sok (polovinu uobičajene količine) s običnom ili miner alnom vodom. Tako možete smanjiti čak 85 kalorija po svakoj čaši i godišnje izgubiti bar dva-tri kilograma.  

foto: Shutterstock

3. Proučite sastav namirnice Pomislili ste da neki slatkiš, grickalica ili sok koji ste upravo popili sadrži 200 kalorija, međutim, ako pažljivije pogledate etiketu na proizvodu, otkrićete još nekoliko informacija o skrivenim šećerima i aditivima koje salo na stomaku i te kako pamti.

4. Pre šetnje popijte zeleni čaj Pre šetnje popijte šolju zelenog čaja. Kofein, naime, oslobađa masne kiseline, što doprinosi lakšem sagorevanju viška masnoća. Ali ako imate visok krvni pritisak, ovaj savet ne važi za vas.

foto: Shutterstock

5. Začinite obroke Dodajte u hranu malo čilija. To će vam pomoći da ne jedete previše često.

6. Maslinovo ulje umesto maslaca Prema jednom istraživanju, ispitanici koji su umakali hleb u maslinovo ulje unosili su 52 kalorije manje nego oni koji su koristili maslac.  

7. Stavite u jogurt semenke lana Semenke lana imaju mnogo vlakana i mogu vam pomoći da obuzdate apetit i eliminišete kalorije. Dodajte ih jutarnjem obroku od žitarica ili ih stavite u jogurt, a možete ispeći i zdrave keksiće sa susamom i lanom i grickati ih u bilo koje doba dana.

foto: Shutterstock

8. Ne sitnite previše povrće za salatu Umesto da povrće za salatu naseckate ili rendate, secite ga na veće komade jer ćete tako uložiti veći napor u žvakanje, pa ćete pojesti manje hrane.

foto: Shutterstock

Kurir.rs

Foto: Shutterstock  

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...