Najnovije vesti

SAVETI ZA LETNJE TRUDNICE: Kako da preživite PAKLENE VRUĆINE dok ste u drugom stanju
Foto: Profimedia

rashladite se

SAVETI ZA LETNJE TRUDNICE: Kako da preživite PAKLENE VRUĆINE dok ste u drugom stanju

Žena

S obzirom da svako drugo stanje donosi višak kilograma i veći protok krvi, trudnicama definitivno leto nije omiljeno godišnje doba

Dobro je poznato koliko trudnicama teško padaju velike letnje vrućine. Teške noge, otečena stopala i vrtoglavica samo su neke od tipičnih letnjih tegoba. Evo nekoliko saveta koji mogu da vam pomognu da lakše provedete leto u trudnoći.

Pijte puno tečnosti

Najbolji način da smanjite oticanje ruku i nogu je da povećate unos tečnosti. Čim ustanete, popijte dve čaše vode, a tokom dana najmanje dve litre. Uz vodu pijte i prirodne sokove od voća i povrća, jer su puni vitamina i pospešuju mikrocirkulaciju. Čajevi od peršuna, đumbira i zeleni čaj.

Plivajte

Bitno je da se osvežite, oslobodite osećaja težine u nogama i bolova u leđima. Dok plivate, voda masira telo, podstiče cirkulaciju i popravlja disanje. Naravno, ne smete preterivati s plivanjem niti s vremenom provedenim u vodi, ali 50 metara laganog plivanja neće vam smetati.

trudnica, more, plaža
foto: Profimedia

Spavajte dovoljno

Odmor je potreban svakom, trudnicama posebno. Ako ne uspete noću da odspavate najmanje osam sati, onda to nadoknadite tokom dana, ali ne na suncu, već u debeloj hladovini.

Šetajte

Lagana šetnja se preporučuje, ali samo u ranim jutarnjim satima i predveče. Tokom dana, kada su sunčevi zraci jaki, trudnice bi trebalo da se klone sunca, čak i ispod suncobrana. Mnobo bolja ideja za trudnice je uživanje u prirodnom hladu.

Odmarajte noge

Nekoliko puta dnevno napravite sledeće: lezite na pod, a noge podignite na zid. Već nakon pet minuta osetićete kako "težina" u nogama nestaje.

trudnica
foto: Profimedia

Nosite pamučni veš

Kada je napolju vruće, znojenje u području genitalija se povećava, pa dolazi do smetnji poput svraba, pojačanog vaginalnog sekreta i peckanja. Obavezno nosite gaćice od čistog pamuka jer on propušta vazduh i upija znoj. Mokri kupaći kostim odmah skinite i obucite suvi.

Pazite na ishranu T

okom vrelih dana preporučuje se lagana hrana i što više voća i povrća. To je za trudnice obavezno, kao i pravilo da treba jesti malo, ali često. Idealan obrok je sveže povrće i pileće belo meso. Nakon toga sledi porcija svežeg voća.

Trudnica, Voće
foto: Shutterstock

Namočite stopala

Ako su vam uveče stopala otečena i bolna, pripremite im kupku: u hladnu vodu stavite kašikicu-dve morske soli, malo ruzmarina i nekoliko kapi ekstrakta divljeg kestena, a zatim potopite noge na nekoliko minuta.

(Kurir.rs)

Bonus video:

PREMINULA TRUDNICA SA BLIZANCIMA NIJE POSLUŠALA SAVETE LEKARA! Doktori saglasni: Evo da li treba OBAVEZNO VAKCINISATI TRUDNICE
15:55

PREMINULA TRUDNICA SA BLIZANCIMA NIJE POSLUŠALA SAVETE LEKARA! Doktori saglasni: Evo da li treba OBAVEZNO VAKCINISATI TRUDNICE

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...
track