PLATILA SAM 22O EVRA ZA NOĆ U ŠTROKAVOM HOTELU! Osoblje me VREĐALO I PSOVALO, a kad sam ušla u kupatilo UMALO NISAM PALA U NESVEST
Foto: Shutterstock

nije šala

PLATILA SAM 22O EVRA ZA NOĆ U ŠTROKAVOM HOTELU! Osoblje me VREĐALO I PSOVALO, a kad sam ušla u kupatilo UMALO NISAM PALA U NESVEST

Žena -

Gotovo da ne postoji osoba koja na putovanju nije doživela neku neprijatnost, a najveći broj odnosi se na situacije u hotelu. Ipak, priča Antonije Hojl, koja je za prvljav hotel platila 220 evra po noći šokirala je sve, a posredi je neveorvatna ideja menadžera.

O čemu je reč?

Kako je ona objasnila, iako je izdvojila pozamašnu sumu nova, ona u hotelu nije dočekano ljuabazno, već ju je osoblje tretiralo jako loše.

Reč je o hotelu Karen, koji je nedavno otvoren u severnom delu Londona. Međutim, specifičnost ovog hotela ogleda se upravo u ovakvoj usluzi.

Ova ustanova otvorena je kao izdanak Karen’s Diner, lanca restorana poznatog po vređanju svojih kupaca. Prvi put lansiran u Australiji 2021. godine, stigao je u Britaniju 2022. godine.

- Odsela sam u najgorem hotelu na svetu gde gosti plaćaju oko 220 evra da bi na njih vrištali i vređali ih... i ipak mi se svidelo - izjavila je Antonija Hojl za Daily Mail.

U sobi je falilo nešto stvari pa kad je nazvala recepciju kako bi se raspitala gde su, rekli su joj neka se sama snađe.

- Usred kadrovske krize u ugostiteljskoj industriji, mogli biste da pomislite da su bezobraznici radnici tamo slučajno - ne, to je takav projekat - naglasila je gošća.

Zapravo, ljudi su zaposleni upravo zbog toga, da vređaju goste.

- Taj hotel se ponosno predstavlja kao najgori na svetu, u kojem dobra usluga ne postoji, začini se bacaju tokom večere, a najosnovnije hotelske stvari, poput toalet papira i peškira, naprosto nedostaju - objašnjava Antonija.

U čemu je tajna?

Plaćati za to da se prema vama loše ophode, preadstavlja potpunu ludost, ali čini se da je izuzetno profitabilna za vlasnike. U Velikoj Britaniji imaju čak 7 restorana i uvek su prepuni.

- Svako ko želi da bude vređan i tokom noći, osim dok jede u restoranu, sada može da isproba naš hotel - izjavio je Pol Levin menadžer iz Karen's Dinera.

Jedino što gost mora da ima je - "jak želudac" i dobar smisao za humor.

Antonija je istakla da ona nema ni jedno ni drugo, ali svejedno se uputila u taj hotel.

- Nakon nekoliko minuta čekanja na recepciji, na kraju se pojavljuje mrzovoljna devojka namrgođenog lica, s neurednog izgleda s prljavim patikama. Ona će kaže brinuti o meni tokom boravka. Odmah mi govori - pokreni se baba. A onda za pitanje o pomoći odgovara mi - baš me briga - objasnila je Antonija.

Sobe su pravi horor

Pored neljubaznog osoblja, Antonija je istakla da su sobe u jako lošem stanju, te da izgledaju kao da je prethodno u njima boravila grupa tinejdžera koja je pravila žurku.

- Lampe su prevrnute, a prazne flaše i omoti od slatkiša bačeni su na nepospremljen krevet. Rolna toalet papira bačena je preko ogledala, a užasno smeđe ćebe s utisnutim Karen bačen je na pod. Odvažim se da uđem u kupatilo i samo što ne padnem u nesvest. U kadi su dlake, zajedno s praznim bočicama šampona - opisuje Antonija.

Kad zazvoni telefon i gost se javi, s druge strane čuju se neslane šale i bezobrazluk, kao ponuda hotela gostima.

Otkrila je da je lako zaspala, ali je pre toga izvukla prazne kutije od mleka i kafe ispod dušeka. Sledeće jutro san joj je prekinut u zoru, nakon čega je vratila ključ.

- U tom trenutku, s tim pozdravom, osećam se pomalo razočarano - zaključuje Antonija.

Gostima u tom hotelu svakako ne manjka pažnje, ali u doba narcisoidnosti i nepostojeće službe za korisnike, ovo je novi način kako 'ugoditi' ljudima.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track