Slušaj vest

Beograd je odnedavno bogatiji za još jedan znak prepoznatljivog luksuza – hotel Crowne Plaza Beograd lansirao je Crème de la Crowne Plaza, ekskluzivni brend torti koje osvajaju i izgledom i ukusom. Po prvi put, ove poslastice dostupne su i van hotela – za proslave, poklone ili jednostavno za sopstveno uživanje u rafiniranim trenucima.

Ana torta.jpg
Ana torta Foto: Aleksandar Anđić

Nova kolekcija donosi sedam pažljivo osmišljenih torti, koje kombinuju vrhunske sastojke, eleganciju u dizajnu i snažnu emocionalnu notu. Iza svakog recepta stoje posvećenost, znanje i umetnost pripreme – ali i priča.

Mademoiselle torta.jpg
Mademoiselle torta Foto: Aleksandar Anđić

U središtu kolekcije nalazi se torta Ana, originalni recept koji potiče još iz 1979. godine, kada je hotel otvorio vrata kao čuveni Intercontinental. Gotovo pet decenija kasnije, Ana ostaje simbol tradicije i kontinuiteta, voljena od strane starih i novih generacija gostiju.

Parižanka torta.jpg
Parižanka torta Foto: Aleksandar Anđić

Za kreativni potpis zaslužan je Executive Pastry Chef, Petar Žuljević, čije iskustvo, inovativni duh i preciznost pretvaraju svaku tortu u mali događaj. Njegov pristup spaja zanatsku preciznost sa dubokim razumevanjem modernog ukusa – što Crème de la Crowne Plaza pozicionira kao brend koji nudi više od deserta.

P.S. Volim te! torta.jpg
P.S. Volim te! torta Foto: Aleksandar Anđić

"Želeli smo da deo hotelske magije postane dostupan svima. Ove torte nisu samo estetski besprekorne – one su kreirane da pokrenu emociju, zadovolje najistančaniji ukus i ostave utisak koji traje," kaže šef Žuljević.

Zlatni presek torta.jpg
Zlatni presek torta Foto: Aleksandar Anđić

Torte se poručuju direktno iz hotela, a stručni tim je tu da pomogne svakom klijentu da pronađe idealnu kombinaciju za svoju priliku, osobu ili stil.

Iskra torta.jpg
Iskra torta Foto: Aleksandar Anđić

Ovim lansiranjem, Crowne Plaza Beograd još jednom potvrđuje status lidera u svetu hotelskog lifestyle ugostiteljstva – prepoznajući potrebe savremenih potrošača ne žele samo proizvod, već i priču, emociju i identitet koji ostavlja trag.

Karmela torta.jpg
Karmela torta Foto: Aleksandar Anđić

Porudžbine i informacije: +381 65 5555 003

Email: begcp.pastry@ihg.com

Promo