Tri načina unapređenja strategije za Instagram

Saveti za menadžere digitalnih medija

Tri načina unapređenja strategije za Instagram

Edukacija -

Više od 400 miliona aktivnih korisnika Instagrama koristi ovu mrežu da pokaže svoj život i interesovanja. Zbog fotografija s porodicom i selfija s prijateljima, uređenih pažljivo izabranim filterom, mnogi Instagram doživljavaju kao deo svakodnevnog života.

Na ulogu Instagrama ukazuju i rezultati istraživanja američke organizacije Pju riserč, koji pokazuju da je Instagram najbrže rastuća društvena mreža.

Ako se vodite uticajem koji ova društvena mreža ostvaruje, pristup određenog brenda povezivanju s kupcima preko ove platforme zahteva više od jednostavnog kačenja fotografija. Kako biste izgradili i negovali aktivnu zajednicu na Instagramu oko vašeg brenda, stručnjak za digitalne medije Endrju Karavela s portala Enterprenur savetuje da sledite sledeća tri principa.

1. Prvo ciljevi, pa onda filteri

Stilski pristup sadržaju jeste važan, ali pre nego što se bacite na biranje filtera rešite bitnije stvari. Zašto ste na Instagramu i šta se nadate da će vaš brend postići tim prisustvom? Nema svaki biznis iste ciljeve i shodno tome ni ne treba da imaju svi isti nastup na društvenim mrežama. Trgovački brendovi se fokusiraju na proizvod, dok turističke agencije predstavljaju destinacije i svoje usluge.

Pre nego što se predstavite zajednici na Instagramu definišite u kom pravcu želite da vaši postovi idu i kakvu poruku bi trebalo da šalju. Dogovorite se sa saradnicima koji imaju pristup nalogu o načinu na koji ćete (ili nećete) odgovarati na komentare, koje filtere ćete koristiti i uopšte odredite stil na kojem ćete graditi svoj imidž na ovoj društvenoj mreži. Pratite odjek koji ima određen način aktivnosti i shodno efektima menjajte svoj pristup Instagramu.

2. Prepoznajte svoju publiku i njihovo ponašanje

Pratite i analizirajte podatke o demografiji, jer informacije o publici mogu da variraju s obzirom na to da su neke grupe aktivnije na Instagramu od drugih. Prema istraživanju Pju riserč centra, 53% mladih od 18 do 29 godina koristi Instagram, što je dvaput više od starijih grupa.

Sadržaj koji prikazujete trebalo bi da prilagodite interesovanjima vaših pratilaca kako biste obezbedili što veće angažovanje vaših postova. Pratite objave i vreme kada ste ih postavili kako biste odredili koji tip sadržaja u kom terminu ostvaruje najveći doseg. Pogledajte na koje sadržaje kod drugih uticajnih ljudi vaša ciljna grupa najbolje reaguje i pokušajte da im ponudite slično iskustvo na svom profilu, naravno, prilagođavajući ga sopstvenom brendu.

3. Objavljujte sadržaj koji pogoduje vašoj delatnosti

Primamljivost Instagrama je u tome što pruža nova iskustva svojim pratiocima, nudi nove vrednosti i širi vidike. Vizuelne komponente utiču i na to da se Instagram često koristi kao izlog, te privlači mnoge trgovce koji koriste ovu mrežu da na njoj direktno prodaju proizvode.

Ako ne želite da vam Instagram bude kao onlajn prodavnica, sadržaj možete unaprediti postavljanjem klipova koji pokazuju proces proizvodnje, predstavljanjem članova tima ili ponudom zabavnih objava koje će razveseliti i motivisati vaše pratioce. Sadržaji kojima obogaćujete svoj profil trebalo bi da odgovaraju vrednostima koje sledi i vaš brend, pa da tako okupe i istomišljenike među pratiocima i potencijalnim klijentima.

Kao jedan od kanala komunikacije, društvene mreže vam omogućavaju da se povežete s ljudima i zato bi trebalo da na njima budete što aktivniji kako biste ostvarili više angažovanja vaših pratilaca. Mogućnost brze pretrage i upućivanja na brendove pri korišćenju haštagova na Instagramu nudi pregršt mogućnosti da podstaknete posetioce i uključite se u diskusije koje su važne za vaš biznis. Iskoristite mogućnosti koje pružaju društvene mreže i kreirajte sadržaj koji će vašem brendu doneti veću popularnost, a time i veći profit i uspeh na tržištu.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track