icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

IZVINITE, MISLIO SAM DA ME JURI MAFIJA: Kurir sa PRESRETAČIMA, evo koji su IZGOVORI VOZAČA(KURIR TV)
Foto: Printsrkin

Pazi, snima se!

IZVINITE, MISLIO SAM DA ME JURI MAFIJA: Kurir sa PRESRETAČIMA, evo koji su IZGOVORI VOZAČA(KURIR TV)

Crna Hronika

Kad vozače uhvate u divljačkoj vožnji na auto-putevima, policajci u presretačima uglavnom dobijaju nebulozna objašnjenja, iako ih tada ništa ne može spasti kazne

BEOGRAD - Vidi ovog! Gde juri toliko?!, uzviknuo je saobraćajni policajac Mato Čampar, jedan od vozača presretača, koga u tom trenutku, s leve strane na auto-putu, umalo nije oduvao „audi“.

Na mestu suvozača sedi drugi policajac Ljubomir Vasović, dok je zadnje sedište bilo rezervisano za reportere Kurira, koji su pomno i bez daha pratili šta će se dalje dogoditi.

 

POČELA RACIJA U SAOBRAĆAJU: Vozači, evo KO i ŠTA vas čeka na ulicama! Najjača kontrola 19. aprila

Čampar je istog trenutka dodao gas, koji je ispratio stravičan zvuk motora. Ispred suvozača Vesovića postavljen je radar koji u trenutku meri brzinu nesavesnog vozača, a reporteri Kurira su ćutke sve posmatrali, zalepljeni za zadnje sedište.


Radar

- Dovoljno je nekoliko sekundi i oko 100 metara da se uparimo sa brzinom automobila koji pratimo - objašnjava Čampar dok juri za „audijem“ i dok Vasović snima tablicu.

U trenutku kada su ga skoro sustigli, „audi“ skreće u srednju traku, ali se već u sledećem vraća unazad. Radar pokazuje da brzinu povećava sa 150 na čak 167 kilometara na sat. - Imamo ga - uzviknuo je Vesović nakon što je napravio snimak ludačke vožnje „audija“. U tom trenutku, pali se svetlosna signalizacija, koju prati i policijska sirena. „Audi“ se vraća u srednju traku.

 

- Još i telefonira - kazao je Čampar u trenutku kada je zaobišao „audi“.

Konačno se nesavesni vozač zaustavlja na pumpi, gde mu prilazi i policajac sa alko-testom.
- Koliko sam prešao? - pitao je vozač „audija“.

Opravdanja

Na pitanje gde toliko žuri i pritom telefonira, vozač odgovara da ima poslovni sastanak, ali i da mnogo kilometara prelazi godišnje, te da nema osećaja za brzinu.

 

- Godišnje pređem oko 70.000 kilometara. Ne mogu da koristim slušalice za telefon, one krče. Već su mi skinuli 15 bodova, sledeći put će mi uzeti i dozvolu i kola! - objašnjava kroz smeh kažnjeni vozač i dodaje da je prošle nedelje uspeo da zavara presretače, ali da ih sada nije prepoznao.

Čampar objašnjava da se to često dešava, ali i da se često vade na taj način.
- Najveća brzina koju smo registrovali bila je 260 kilometara na sat. Vozači se uglavnom vade na bolest, ali i na to da beže jer misle da ih jure mafija. Jednom smo išli za automobilom koji je išao brže od dozvoljene brzine. Kad smo krenuli za njim, on je počeo da ubrzava. Jurili smo se neko vreme i kad smo ga napokon zaustavili, bio je u šoku. Kad je video da sam policajac, skočio je na mene i počeo da me grli i ljubi - kaže Čampar sa osmehom i dodaje da mu je vozač objasnio da je pošao da sinu kupi automobil i da je imao dosta novca kod sebe.

 

Brzinom manjom od 100 kilometara na sat vozili smo se srednjom trakom kad je pored nas prošao automobil "mercedes SL300". Čampar dodaje gas i ulazi u levu traku. Brzina na radaru prelazi 140 kilometara na sat i penje se na 148,7. Vasović beleži snimak i slika tablicu. Reč je o strancu.

 

Saobraćajni policajac nam objašnjava da znaju na više jezika da vozaču daju do znanja da je u prekršaju.

 

Ovog puta zaustavili smo porodicu iz južnog dela Srbije koja 20 godina radi u Švajcarskoj. Policajac vozaču objašnjava da je prekoračio brzinu, radi alko-test i objašnjava vozaču da treba da plati kaznu.

 

- Pošto je reč o strancu, a nije prešao brzinu od 160 kilometara na sat, on može da plati kaznu na licu mesta.

 

Kazna je 5.000 dinara, ali pošto plaća odmah, kazna iznosi 2.500 dinara plus troškovi uplate. Kad je brzina veća od pomenute, obaveštavamo patrolu, koju vozača vodi kod sudije za prekršaje - objašnjava Čampar.
Dok čekamo da policija napiše kaznu, razgovaramo sa suprugom vozača.

 

- On inače ne vozi brzo. Plašim se brze vožnje i stalno ga opominjem - kaže žena i dodaje da je dug put pred njima.

 

S druge strane, vozač kaže da ipak uživa u brzoj vožnji i da u Švajcarskoj ima mesta gde vozi bez ograničenja.

 

- Vidite kakva kola imam. Motor je rađen i za tren razvijem veliku brzinu. Žena pojma nema, jer kad vozim porodicu ne idem brzo, ali vrlo često vozim 200 i preko. Razvijao sam brzinu i do 320 kilometra na sat. Šta ću, volim brzu vožnju - kaže vozač, koji srećom nije išao tom brzinom na našem auto-putu.

 

Jelena Rafailović

 


Akcija saobraćajne policije
PRESRETAČI U AUTOMOBILIMA I NA MOTOCIKLIMA

Za nedelju dana, u okviru akcije TISPOL (evropska mreža saobraćajnih policija), u Srbiji je zabeleženo 15.000 saobraćajnih prekršaja.

 

- Od tog broja, oko 3.000 vlasnika automobila može da očekuje poziv na kućnu adresu jer nisu zaustavljeni na mestu prekršaja, a treba da se izjasne ko je upravljao vozilom - rekao je Goran Popović iz Uprave saobraćajne policije.

 


Zakonom predviđene kazne

 

Veća tolerancija na auto-putu

 

Kazne za prekoračenje brzine se razlikuju u naselju i van naselja.

 

- Ukoliko se vozač u naselju kreće brzinom koja je od dozvoljene veća za 20 kilometra na sat, sačinjava se obrazac prekršajne prijave, a za prekoračenje do 20 kilometra na sat sačinjava se prekršajni nalog. Predviđene kazne su od 3.000 do 5.000 dinara. Na auto-putu van naselja tolerancija je nešto veća, tako da ukoliko vozač na mestima gde je dozvoljena brzina 120 kilometra na sat vozi brzinom do 160 kilometara na sat, zakon predviđa prekršajni nalog, a predviđene kazne su od 3.000 do 5.000 dinara. Preko navedene brzine vozač dobija prekršajnu prijavu, kaznene poene i zaštitnu meru zabrane upravljanja motornim vozilom - objašnjava Goran Popović.

 


Jelena Rafailović

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.