Britanci su odlučili da izađu iz Evropske unije jednostavno zato što je većina odlučila da im je tako bolje.
"Britanski istražioci nisu pronašli značajan ruski uticaj na Tviteru pre referenduma o Bregzitu", piše Fajnenšel tajms. Istraživači na Univerzitetu Oksford, predvođeni Vidjom Narajanan, stručnjakom za internet propagandu, zaključili su da je sa samo 105 s Rusijom povezanih naloga na Tviteru pisalo o Bregzitu i objavljivalo izveštaje o njemu uoči referenduma u Velikoj Britaniji. Za dve nedelje objavljeno je 16.000 poruka, ali pitanje je koliko ljudi ih je videlo.
FT otkriva i da je samo oko 0,6 odsto poruka na ruskim portalima Raša tudej (Russia Today) ili Sputnik (Sputnik) imalo haštag #Brexit. A na Jutjubu je uoči referenduma bilo samo 1,4 odsto video-snimaka koji imali veze s ruskim medijima. Predstavnici Gugla kažu da nisu pronađeni nikakvi dokazi o aktivnostima koje su pri referenduma o Bregzitu vođene pod pokroviteljstvom Rusije.
Fejsbuk je prethodno objavio podatke prema kojima je samo jedna internet agencija, povezana s Rusijom, potrošila 97 centi na tri reklame za Bregzit. Ova je “propagandna poruka” pregledana samo 200 puta, piše FT.
Kurir.rs/Logično.com
Foto: Profimedia/Ilustracija
POGLEDAJTE BONUS VIDEO:
KURIR TV VESTI! EVO ZBOG ČEGA ĆE SE PUTIN UKLJUČITI U PREGOVORE BEOGRADA I PRIŠTINE!