Najnovije vesti

STIGLA KINESKA OSVETA BRITANCIMA: Peking zabranio emitovanje programa BBC
Foto: Profimedia

jasno

STIGLA KINESKA OSVETA BRITANCIMA: Peking zabranio emitovanje programa BBC

Planeta

Britanski televizijski i radijski kanal Bi-Bi-Si Vorld njuz je zabranjen u Kini, saopštila je danas kineska radiodifuzna agencija, nedelju dana nakon što su Britanci oduzeli licencu kineskoj državnoj televiziji (CGTN).

U saopštenju uoči lunarne Nove godine, agenija je navela da britanski javni servis ozbiljno krši regulative u izveštajima vezanim za Kinu, ističući da bi vesti trebalo da budu "poštene i fer", ali da su naštetile kineskim nacionalnim interesima, preneo je Rojters.

Zbog toga, britanski kanal ne ispunjava zahteve u Kini i aplikacija za emitovanje na još godinu dana neće biti prihvaćena, dodaje kineska agencija.

Bi-Bi-Si je u saopštenju posle objave kineske agencije naveo da je razočaran odlukom kineskih vlasti.

Kurir.rs/Tanjug

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...