SA OVOM NACIJOM SE NIJE KAČITI: Šok istraživanje pokazalo i u kojoj državi će vam najpre oprostiti! (VIDEO)
Foto: Profimedia

jasno

SA OVOM NACIJOM SE NIJE KAČITI: Šok istraživanje pokazalo i u kojoj državi će vam najpre oprostiti! (VIDEO)

Planeta -

Odrasli iz Velike Britanije najmanje opraštaju u poređenju sa SAD-om, Kanadom, Francuskom, Nemačkom, Španijom i Kinom, utvrdio je Travelzu.

Takođe je utvrđeno da su banke najpouzdanije firme.

Prevarite Britanca i to činite na svoju odgovornost - jer je Velika Britanija država koja najmanje oprašta, prema međunarodnoj studiji.

Istraživači koji su anketirali 8.000 odraslih iz sedam različitih zemalja otkrili su da 42 odsto Britanaca više nikada neće verovati nekoj osobi ili preduzeću kada ih iznevere.

Ali SAD su najspremnije da propuste prođu (26 odsto) anketiranih država, među kojima su Velika Britanija, SAD, Kanada, Francuska, Nemačka, Španija i Kina.

94 odsto ljudi iz Kine, više nego bilo koja druga zemlja, smatra da je poverljivost najvažnija osobina koju osoba ili posao mogu imati.

Suprotno tome, 74 odsto Nemaca oseća se isto - najniži procenat svih anketiranih nacija.

Kinezi takođe veruju da imaju najviše poverenja, s tim što oni iz SAD smatraju sebe najmanje zaslužnim za tuđe poverenje.

Ljudima iz Kine je "najlakše" da veruju drugima - dok je Francuzima ovo najteže.

Portparol Travelzua, koji je naručio istraživanje, rekao je: "Tokom izvođenja studije postalo je očigledno da različite zemlje pristupaju poverenju i pouzdanju nešto drugačije.

"I ovo pokazuje koliko je ovo složen predmet - sa mnogim svesnim i nesvesnim razlozima zašto bismo mogli ili ne bismo želeli da verujemo u nekoga ili nešto.

"Međutim, ono što je jasno je da je pouzdanje visoko cenjena osobina među velikom većinom ispitanih odraslih".

Kao i kod većine preduzeća, poverenje je važno, ali 51 odsto svih ispitanih odraslih smatra da je ovo posebno važno prilikom rezervacije putovanja.

U vezi sa ovom beleškom, studija je identifikovala kakva će uverenja potrošači tražiti pre nego što se odu na odmor tokom pandemije.

To uključuje saznanje da su preduzete sve mere predostrožnosti kako bi se ograničio prenos COVID-19 tokom putovanja avionom, vozom ili brodom za krstarenje (46 odsto) i u odabranom smeštaju (44 odsto).

Obećanja da će sama destinacija biti sigurna od pandemije takođe bi bila važna (40 odsto), kao i testiranje na aerodromu (40 odsto) i hotelu po dolasku (33 odsto).

Ali zahtev broj jedan bila bi mogućnost povrata novca ili mogućnost preusmeravanja ako su putovanja ograničena zbog ograničenja (50 odsto).

Nakon pandemije, na reputaciju turističke industrije uticalo je veoma različito u poređenju evropskih i neevropskih zemalja, odnosno Kine i SAD.

Gotovo polovina onih iz Severne Amerike i Kine (po 47 odsto) rekla je da sada više veruju kompanijama za odmor nakon izbijanja.

To je mnogo više od 18 odsto odraslih iz Velike Britanije, Francuske, Nemačke i Španije koji se osećaju isto.

Portparol Travelzoo-a dodao je: "Toliko je zaostalih potreba za odmorom. Putnici moraju odvojiti vreme da saslušaju uveravanja za pouzdanost destinacija pre nego što budu spremni da rezervišu."

Kurir.rs/daily star

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track