KOME TREBA FEJSBUK I VACAP? Posle kraha tehnološkog giganta, milioni se okrenuli Signalu, Vajberu i Telegramu
Foto: Nikolas Kokovlis/NurPhoto / Shutterstock Editorial / Profimedia

društvene mreže i aplikacije

KOME TREBA FEJSBUK I VACAP? Posle kraha tehnološkog giganta, milioni se okrenuli Signalu, Vajberu i Telegramu

Planeta -

Svaki put kada se pojave problemi sa Fejsbukom i Vacapom (WhatsApp), korisnici se okrenu alternativnim platformama.

Internet i društvene mreže kao i brojne komunikacione platforme u potpunosti su promenili naše navike.

Dok smo nekada povremeno razgovarali sa nekim preko fiksnog telefona, danas smo non stop na mobilnim telefonima.

Većina na njima ima instalirano više aplikacija za društvene mreže i različite aplikacije za druženje, a mnogima su upravo Fejsbuk, Instagram i Vacap među najvažnijim.

Stoga, piše Zimo, ne čudi što kada te platforme padnu, među korisnicima nastane panika. Konstantno pretraživanje, objavljivanje, pregledavanje i lajkovanje objava doveli su do toga da mnogi ne mogu da izdrže nekoliko sati bez društvenih mreža i mobilnog telefona.

Upravo to se dogodilo i juče. Milioni nestrpljivih korisnika Fejsbuka i njegovih aplikacija jednostavno su se okrenuli alternativama.

Kao i ranije, kada je dolazilo do zastoja u radu mreže ili kada je Vacap promeno pravila korišćenja i privatnosti, povećani promet regustrovale su platforme poput Signala, Telegrama i Vajbera.

Signal je dobio i dodatni podstrek od najpoznatijeg uzbunjivača na svetu Edvarda Snoudena koji je putem Tvitera pozvao ljude da korite Signal.

Poziv se pokazao uspešnim pa je Signal juče imao milione novih korisnika.

S velikim povećanjem broja korisnika pohvalili su se i u Vajberu: Vajber ima značajan rast broja instalacija (5 do 10 puta veći nego inače) koje su se povećale 10 puta u satima najveće potrošnje. Takođe smo imali porast od 75% u broju poslatih poruka i dvostruko povećanje broja poziva.

Iz ove kompanije su ukazali i na važnost korišćenja različitih platformi za komunikaciju, upravo za situacije poput jučerašnje kako bi, u slučaju pada jedne mreže, korisnici mogli da nastave da komuniciraju sa drugima preko drugih aplikacija-

Iako se situacija sa Fejsbukom i povezanim platformama smirila, a ljudi nastavili da koriste ove aplikacije i platforme, osnivač Fejsa, Mark Cukerberg je pre nekoliko godina priznao na jednom internom sastanku, čiji su detalji procurili u javnosti, da se svaki put kada ima problema sa mrežom, deo korisnika nikad ne vrati, kao i da su im potrebni meseci da povrate poverenje ljudi.

Kurir.rs

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track