Statistika je pokazala je da je od 10. februara Horgoš, kineska luka najbliža Centralnoj Aziji i Evropi kopnenim transportom, imala 784 teretnih vozova koji su krenuli za Evropu i Centralnu Aziju, što je na godišnjem nivou povećanje od 14,3 odsto. Iz luke Alašankou su u istom periodu krenula 684 teretna voza za Evropu i Centralnu Aziju, što je povećanje od 8,74 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
"Preuzeli smo inicijativu da primenimo različite mere carinjenja, dalje optimizujemo efikasnost upravljanja vozovima na osnovu situacije u luci i kontinuirano skraćujemo vreme vozova u luci“, rekao je Feng Iinpengiu carinski službenik iz luke Alašankou.
"Da bismo zadovoljili rastuću potražnju za transportom, unapredili smo železničku luku kako bismo poboljšali njen kapacitet za pretovar i istovar vozova, a nastavili smo da optimizujemo upravljanje prevozom usvajanjem rotacionih smena za radnike i 24-časovnog neprekidnog rada mašina. Prevozni kapacitet lučke stanice i efikasnost carinjenja vozova poboljšani su za više od 30 odsto“, rekao je Huang Janan, zvaničnik odeljenja za upravljanje operacijama železničke lučke stanice Horgoš.
Kurir.rs/Kineski radio internacional