Adnan Gafić, načelnik za operacije BHANSA, kaže za sarajevsku N1 tv da očekuje više posla, ali da misli da će pozitivno odgovoriti na sve izazove.
Nakon 27 godina, u noći između 4. i 5. decembra BiH će konačno preuzeti kontrolu nad svojim vazdušnim prostorom, a svi avioni koji lete iznad te države će biti kontrolisani od BHANSA.
O tome zašto je BiH bilo potrebno toliko vremena da preuzme kontrolu nad svojim vazdušnim prostorom, avio stručnjak i pilot, Omer Kulić, kaže da je osim nestručnostije bilo "opstrukcija iz Beograda i Zagreba, zbog para".
"I Beograd i Zagreb su se kreditno zadužili, trebao im je novaci iz BiH, a oni nisu morali da investiraju ništa što su kontrolisali nad nebom BiH", tvrdi Kulić za sarajevsku N1 tv.
Procena je, kaže, da je BiH izgubila i do 35.000.000 evra davajući novac Srbiji i Hrvatskoj za posao koji je mogla sama raditi.
"Da smo imali kontrolu, novac bi ostao u Bosni i Hercegovini, ali Srbija i Hrvatska su to radile i sve su učinile da se to produži. Srbija je uticala na Srbe u BiH, a Hrvatska na Hrvate u BiH", kazao je Kulić.
On je precizirao da ovim proces nije završen jer će BiH moći da kontroliše svoj vazdušni prostor, ali ne i da ga čuva.
Kurir.rs/Tanjug
Foto: Profimedia