Konvoj američko-srpskog prijateljstva koji je inicirao vlasnik PINK MEDIA GROUP- istorijski trenutak za Srbe i Amerikance!
Foto: Promo

O POTEZU ŽELJKA MITROVIĆA PIŠU UGLEDNI AMERIČKI MEDIJI!

Konvoj američko-srpskog prijateljstva koji je inicirao vlasnik PINK MEDIA GROUP- istorijski trenutak za Srbe i Amerikance!

TV šou -

Vlasnik kompanije „Pink Media Group“ Željko Mitrović oduševio je domaću javnost iniciranjem konvoja američko-srpskog prijateljstva 28. jula, na dan kada je pre 105 godina američki predsednik Vudro Vilson srpsku zastavu na Beloj kući, na svim javnim institucijama i svim crkvama u Vašingtonu. Međutim, Željko Mitrović ovim potezom nije izazvao oduševljenje samo domaće javnosti, već i američke.

Otkako je održana ova manifestacija 28. jula, o potezu Željka Mitrovića pisali su i govorili mediji u regionu, ali i poznati i priznati američki mediji. Željkov konvoj prijateljstva, tokom kog je razvio srpske i američe zastave, mediji u Americi nazivaju „spektakularnim događajem u Beogradu“.

Željko Mitrović, Pink Media Group
foto: Promo

Istaknuti novinari i urednici „Njujork tudej“-a navode i da je ovo istorijski trenutak za Srbe i Amerikance, i podsećaju da je Mitrović ovu vožnju centralnim beogradskim ulicama organizovao povodom 105. godišnjice otkako se zavijorila srpska zastava nad Belom kućom, ali i svim javnim ustanovama i crkvama u Americi.

„Vents magazin", jedan od najpoplarnijih portala muzičke industrije u Americi, piše i da se evropski medijski mag provozao oldtajmerima zajedno sa renomiranim muzičarem Oliverom Mandićem i ističu da će konvoj prijateljstva biti godišnji događaj u Srbiji svakog 28. jula u znak sećanja na istorijske trenutke koji su pozitivno oblikovali odnos između dva naroda.

O Željkovom organizovanju konvoja američko-srpskog prijateljstva piše i prestižni "Tajm biznis njuz". Ovaj prestižni magazin navodi kako vlasnik najgledanije televizije u ovom delu Evrope smatra da je došlo vreme da se srpsko-američko prijateljstvo obnovi i nastavi tamo gde je stalo, i pored nazadovanja tokom devedesetih godina prošlog veka.

Digitalni magazin „In skrajber meg“ preneo je Željkovu izjavu da „negovanje ovakvih odnosa, kao što je u slučaju Amerike i Srbije, treba da bude odgovornost naroda, a ne samo političara“.

Željko Mitrović je na svom Instagram profilu podelio je prilog o izveštavanju američkih medija o konvoju, kao još jedan dokaz dobrih i prijateljskih odnosa Srbije sa Amerikom.

  • Preko 20 svetskih medija je izvestilo o konvoju srpsko-američkog prijateljstava, što je znak da nas niko ne mrzi, čak naprotiv! P.S. Ima li šta iz Rusije o srpskoj podrazumevajućoj ljubavi! Samo pitam! – napisao je vlasnik kompanije Pink Media Group.

Podsetimo, Željko je u izjavi pred početak defilea konvoja prijateljstva ukazao na značaj dobrih odnosa Srbije i Amerike, i najavio da će ovo postati tradicija.

  • To je kolona prijateljstva, koja će na ovaj datum svake godine prošetati gradom. Zapravo, ovaj konvoj će se provozati gradom... To je moja inicijativa. Ne postoje neki razlozi, osim toga što smo mi, Srbi, skloni tome da zaboravljamo lepe stvari, a pamtimo ružne. Hajde da se prisetimo i nekih lepih stvari, a bilo ih je mnogo, zato mislim da to treba da postane tradicionalno. Srbija je stvarno lavovski iznela taj rat i imala možda najveći broj žrtava, tako da mislim da nije loše da se ponekad prisetimo nekih istorijskih dana koji su i u pozitivnom smislu oslikavali nekakve odnose koji su se možda nekada kasnije narušavali, ali nema razloga da svi ti odnosi uđu u fazu najboljih ikada – rekao je Željko.

Konvoj prijatestva, koji je inicijativa Željka Mitrovića i koji će u budućnosti postati tradicija svakog 28. jula, oduševio je Beograđane, pa su vlasnika Pinka, fotografisali i pozdravljali dok se vozio kroz Beograd, a sudeći po izveštavanju najčitanijih svetskih medija, očigledno je da se Mitrovićev potez svideo i građanima preko okeana.

Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track