Prezentacija idejnog rešenja za treći sektor saobraćajnice unutrašnjeg magistralnog prstena održana je u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Magistralni prsten je unutrašnja obilaznica oko Beograda, koja će, pored spoljne obilaznice, koja se gradi s republikom, olakšati funkcionisanje saobraćaja u prestonici i jedan je od prioriteta gradske vlasti.Treći sektor saobraćajnice unutrašnjeg magistralnog prstena predviđa deonicu od 2,5 kilometara puta, koji bi išao od petlje „Hipodrom“, gde je predviđena izgradnja tunela ispod Topčiderskog brda, pa do Partizanovog stadiona, a potom i izgradnju deonice do „Šumica“, za koju postoji i nadzemna i podzemna varijanta. Za ovu saobraćajnicu potrebno je oko 30 miliona evra i isto toliko za rešavanje imovinsko-pravnih odnosa, dok je za izgradnju tunela ispod Topčiderskog brda potrebno između 50 i 60 miliona evra. Sava i Dunav
StrukaPREDLOŽENA TRI REŠENJADužina trećeg sektora unutrašnjeg magistralnog prstena je oko 2.500 metara i obuhvata površinu od 50 hektara. Raskrsnice koje predstavljaju kritične tačke i traže iznalaženje prihvatljivog saobraćajnog rešenja su Autokomanda i Šumice. Varijantna rešenja su predložena u saradnji sa opštinom Voždovac, Urbanističkim zavodom Beograda, Sekretarijatom za saobraćaj i glavnim gradskim urbanistom. Tri odabrana rešenja međusobno su slična u zoni Autokomande i prelaska magistralnog prstena preko auto-puta, a glavna razlika među rešenjima je u zoni Šumica, gde su iznad auto-puta predložene različite petlje.