ŽENA PREKO INTERNETA PORUČILA SAKO, A DOBILA PINK KRPU: Potez trgovca je razbesneo, a onda je rešila i da mu se OSVETI (FOTO)
Foto: Profiemdia

SVE VIŠE PREVARA PRILIKOM ONLAJN KUPOVINE

ŽENA PREKO INTERNETA PORUČILA SAKO, A DOBILA PINK KRPU: Potez trgovca je razbesneo, a onda je rešila i da mu se OSVETI (FOTO)

Društvo -

U poslednje vreme je sve više onlajn prevara jer dosta ljudi poručuje garderobu, kozmetiku pa i ostale stvari preko raznih profila na društvenim mrežama.

Ovoga puta u Fejsbuk grupi "crna lista facebook prevaranata" pojavila se objava jedne članice koja je preko interneta poručila crveni sako, a dobila ni manje ni više nego krpu!

- Prodaja onlajn. Moja majka je naručila crveni sako, a dobila pink krpu i naravno, blokirala je. Nakon par dana sam ja naručila od iste gospođe dva kompleta koja je upravo brza pošta pokušala da isporuči. Roba vraćena. Ako ništa, uspela sam je za poštarinu oštetiti - navodi se u objavi u kojoj je autorka objavila i fotografije prepiske sa trgovcem.

1 / 3 Foto: Printskrin/Facebook

U komentarima ispod objave mnogi su napisali da su imali slični ili čak isti problem sa ovim trgovcem, dok su drugi naglasili da ne treba kupovati preko neproverenih trgovaca.

- Preko interneta ne treba ništa kupovati. Ono što svojim očima vidiš i dodirneš, kupi - glasi jedan od komentara, dok u drugom stoji:

- Moja radna koleginica sa iste stranice naručila smeđi sako, a dobila istu takvu krpu u bež boji. Istog modela.

Podsetimo, Mladen Alfirović iz pravnog tima pomenutog udruženja potrošača pričao je za Kurir da samim tim što je onlajn trgovina u sve većoj ekspanziji, u ekspanziji je i siva ekonomija.

- Udruženje svakodnevno ažurira crnu listu onda kada potrošač pošalje neki novi link profila. Ukoliko se ispostavi da to pravno lice ne trguje po Zakonu o elektronskoj trgovini, onda ga stavljamo na crnu listu.

Saveti za potrošače

  • Poverite crnu listu pre nego što poručite proizvod preko interneta
  • Proverite da li je prodavac registrovan
  • Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, imate zakonsko pravo i rok od 14 dana na zamenu proizvoda ili povraćaj novca
  • Ukoliko sa registrovanim prodavcem ne postignete dogovor u vezi sa reklamacijom, možete ga prijaviti tržišnoj inspekciji
  • Ukoliko se ispostavi da vam je lošu robu prodao neregistrovni trgovac, možete ga prijaviti policiji

Savet potrošačima je da pre nego što se odluče da bilo šta kupe onlajn prvo pogledaju našu listu. Ukoliko poruče nešto i nisu zadovoljni proizvodom, imaju zakonsko pravo i rok od 14 dana da vrate proizvod, da zahtevaju povrat novca. Ako konačno ustanove da su robu pazarili od neregistrovanog prodavca, slučaj treba da prijave policiji za krivično delo prevare - upozorio je tada Alfirović.

Kurir.rs

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track