Iako zvuči nemoguće i bankama se dešava da pogreše te da korisnicima greškom uplate na račun veći iznos novca!

To se nedavno desilo jednom čoveku u Srbiji, ali je njegova dilema mnoge nasmejala.

Naime, banka mu je nedavno greškom uplatila veći iznos na računu, on je novac potrošio, banka taj deo novca traži nazad, a potrošač se pita da li pare mora da vrati.

untitled.jpg
Printscreen Facebook 

- Dobio sam od banke dopis sa slike. U njemu kaže da mi je nedavno, greškom banke, uvećan iznos na računu. Ja sam taj novac potrošio, a banka sada traži od mene da ga vratim. Da li ja stvarno moram da vratim taj novac, pošto nije moja greška što sam ga dobio na račun, i šta mi banka može? - upitao je ovaj potrošač članove udruženja "Efektiva".

Priložio je i mejl koji je dobio od banke.

- Ne razumem kako se nije zapitao odakle je uplata i odmah pozvao banku da se informiše. Jako smo loši ljudi, jako, a što se tiče toga šta mu banka može, može mu svašta, pa je moj dobronamerni savet da novac vrati - navodi se u jednom od komentara.

Bonus video:

01:55
KOJA SU VAŠA POTROŠAČKA PRAVA! Evo šta da uradite ako vam se nedugo posle kupovine pokvari neki električni uređaj! Izvor: Kurir televizija