ISKORISTITE POPULARNOST TIKTOKA: Ovo su aktuelni trendovi koje možete iskoristiti za unapređenje svog brenda
Foto: Tim Edukacija

Društvene mreže za biznis

ISKORISTITE POPULARNOST TIKTOKA: Ovo su aktuelni trendovi koje možete iskoristiti za unapređenje svog brenda

Edukacija -

Od kada se pojavio TikTok, njegova popularnost je uzletela do neslućenih visina. Za kratko vreme ova platforma pretvorila se u jednu od najpopularnijih društvenih mreža na svetu. Preuzeta je više od 2 milijarde puta i bila je najpopularnija aplikacija u 2021. godini. Kako je njena popularnost rasla, rastao je i broj kreatora sadržaja koji se okupljaju na platformi.

Stvaranje zanimljivog i zabavnog sadržaja na TikToku nije lak zadatak. Iako je snimiti video-klip tehnički danas relativno lako, odgovoriti na pitanja šta uopšte treba snimati i na koji način je najbolje to plasirati javnosti veliki su izazovi.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Kako biste unapred mogli da osmislite strategiju i plan budućih objava, važno je imati okvirnu ideju o tome kakvi sadržaji dobro prolaze kod publike. Evo na koji način možete da koristite trendove za unapređenje svog brenda na TikToku.

Snimajte tutorijale

Dok je TikTok upravo povećao maksimalnu dužinu video-zapisa na 10 minuta, većina korisnika premotava svaki snimak ne bi li za što kraće vreme pregledala sadržaj. Zato i ne čudi da su kratki tutorijali jedan od najboljih načina za korišćenje ove platforme za obrazovni sadržaj.

Kako možete da primenite ovo na svom brendu?

Primera radi, ako imate softversko rešenje koje želite da nudite potencijalnim kupcima, napravite kratke video-tutorijale koji prikazuju prečice ili trikove koje korisnici možda ne znaju. Ovaj tip video-materijala koji se objavljuje na TikToku takođe može biti dobar način da korisnicima pokažete kako mogu maksimalno da iskoriste proizvode ili usluge vašeg brenda.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Sarađujte sa influenserima

Mnogi korisnici TikToka sa velikom bazom pratilaca sarađuju sa brendovima kako bi kreirali sponzorisani ili zajednički sadržaj. Zato razmotrite dodeljivanje dela budžeta za influenserski marketing na TikToku.

Ako pronađete video-zapise u kojima se vaš brend prominje, možete zatražiti i dobiti dozvolu da ih i sami ponovo podelite na svom kanalu. Najbolji način da ovaj princip ugradite u svoju strategiju jeste da otpočnete istraživanje i dođete do uticajnih pojedinaca koji imaju publiku poput vaše i pokušate da zajedno radite na unapređenju rezultata za obe strane.

Emitujte sadržaj uživo

Kao i skoro svaka druga društvena platforma, TikTok svojim kreatorima nudi mogućnost da sadržaj direktno emituju uživo pred svojom publikom. Prenos vam omogućava da se povežete sa svojom publikom i izgradite autentične odnose u realnom vremenu.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Osim toga, kreatori stariji od 18 godina mogu na poklon dobiti poene koji se mogu zameniti za sredstva, što bi moglo dodati još jedan zabavan element za emitovanje uživo na TikToku.

Iako prenosi uživo mogu trajati do punog sata u jednoj sesiji, preporučujemo da ostanete na direktnom prenosu od oko pola sata.

Radite na edukativnim sadržajima

Svoj kanal na TikToku takođe možete koristiti i kako biste svoju publiku podučili nečemu, ili ih obavestili o nekoj temi. Iako nije preporučljivo da se držite isključivo obrazovnog sadržaja, dodavanje obrazovnih elemenata u strategiju za TikTok jeste dobar i zabavan način da angažujete svoju publiku.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Sve dok sadržaj prate zanimljivi video-klipovi, obrazovni video-snimci vam mogu doneti ozbiljnu popularnost. Razmislite o načinima da ih implementirate u svoje planove, ali zapamtite da morate uspostaviti ravnotežu između zabavnih i obrazovnih video-zapisa u svojoj strategiji.

Naučite kako da iskoristite potencijale digitalnih kanala

Iako TikTok ima više od milijardu korisnika, postoji realna mogućnost da vaša ciljna grupa nije na tom kanalu. Zato je neophodno poznavati sve kanale ako želite da ih iskoristite na najbolji način za svoj brend i dođete do odgovora na izazove sa kojima se suočavate. Ne gubite vreme na kratkim kursevima koji će samo zagrebati površinu. Da biste ovladali veštinama koje ćete koristiti i koje će vam pomoći dugoročno, neophodno je da uložite bar godinu dana u usmerenu edukaciju.

Upišite obuku za marketing na internetu i krenite u susret karijeri kakvu ste oduvek sanjali.

Tim Edukacija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track