Najnovije vesti

SVE ZA LAJK! Ministarka Obradović dala 35.633 evra za svoju promociju! Traži pozitivne reakcije i kontrolu komentara na mrežama
Foto: Zorana Jevtić, Shutterstock

DA LI JE OVO NEOPHODNO

SVE ZA LAJK! Ministarka Obradović dala 35.633 evra za svoju promociju! Traži pozitivne reakcije i kontrolu komentara na mrežama

Politika
08:55h

Ministarstvo državne uprave sklopilo je posao za usluge dizajniranja i održavanja naloga na društvenim mrežama po ceni od 4,2 miliona dinara. Pored povećanja broja "pozitivnih reakcija", traži i da se kontrolišu komentari ispod objava

Da bi ministarka državne uprave i lokalne samouprave Marija Obradović bila popularnija na društvenim mrežama, građani Srbije su morali da plate čak 35.633 evra!

Naime, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave zaključilo je posao sa firmom "POSH 33" za usluge dizajniranja i održavanja naloga MDULS na društvenim mrežama po ceni od čak 4.204.800 dinara (sa PDV-om). Kako je navedeno u konkursnoj dokumentaciji, za ovu sumu se očekuje, između ostalog, pružanje savetodavnih usluga u cilju privlačenja i povećanja broja pratilaca, povećanje broja pozitivnih rekacija (lajkova), ali i kontrolisanje komentara.

Marija Obradović
foto: Zorana Jevtić

U obrazloženju ističu da je naručilac "započeo intenzivniju komunikaciju sa javnošću putem društvenih mreža (Facebook, Youtube, Instagram, Twitter) na kojim je ostvarena značajna vidljivost rada naručioca, tačnije benefita reforme javne uprave za građane i privrednike, kao i drugih nadležnosti". Kako je, dodaju, ta komunikacija dala značajan napredak, potrebno je preduzeti dalje radnje koje i predstavljaju predmet ove nabavke.

- Obaveza izabranog ponuđača je da u toku izvršenja nabavke po potrebi pruža naručiocu savetodavne usluge u cilju privlačenja i povećanja broja pratilaca, kvalitativnog i nepristrasnog iznošenja svih relevantnih podataka u cilju povećanja broja pozitivnih reakcija od strane korisnika, usluge monitoringa kao i obrade i prikupljanja statističkih podataka značajnih za naručioca. Izabrani ponuđač će u sklopu omogućavanja dostupnosti informacija što većem broju građana i privrednika ostvariti saradnju i sa uticajnim osobama na društvenim mrežama kao što su blogeri i tviteraši, a kako bi potrebne informacije došle do što većeg broja korisnika - navodi se u dokumentaciji, kao i da je nephodno da ponuđač kreira postove u sklopu kampanje za najvažnije aktivnosti naručioca.

- Povećava vidljivost postova naručioca u skladu sa dogovorenim planom, usmerene prema određenim ciljnim grupama, kontroliše komentare i postove korisnika, izrađuje izveštaje (mesečne, a po potrebi i nedeljne) o uspešnosti komunikacije i pronalazi zainteresovane strane za dijalog sa naručiocem - dodaje se. Prema podacima sa portala Javnih nabavki, posao je dodeljen navedenoj firmi 2. aprila 2021. Obradovićeva se tako pridružila nesretnom nizu ministara koji svake godine bacaju desetine hiljada eura na održavanje/poboljšanje naloga na društvenim mrežama. Kurir je već pisao o astronomskim ciframa koje su izdvojene iz budžeta da bi ministri Branko Ružić i Nenad Popović namakli više pratlica u virtuelnom svetu.

Dragan Dobrašinović iz Koalicije za nadzor javnih finansija kaže da je Obradovićevoj ova nabavka opravdana jer se ponaša kao starleta, pa joj je u opisu da se bavi skupljanjem lajkova i dizanjem popularnosti.

AP Vojvodina, tepih staza, Atelje Antre, Dragan Dobrašinović
foto: Media Centar

- Za razliku od Ružića koji nije starleta, a pokušava da bude, kod Marije je nabavka je opravdana jer se ponaša i liči na staretlu. Za nju je sledeća stanica "Zadruga". To je prava adresa, u Vladi bi trebalo da sede pristojniji ljudi - poručio je Dobrašinović.

Kurir.rs/K.B.

Ministarstvo Plaćeni su i lajkovi za državne sekretare

Iz Obradovićkinog resora su poručili za Kurir da su oni jedno od retkih ministarstava koje ima naloge na društvenim mrežama kao organ uprave, da im je ugovor iz 2020. istekao, te da su oni pokušali svojim kapacitetima da održavaju naloge na dnevnom nivou.

- Uvidevši da je ta vrsta aktivnosti preobimna za kapacitete kojima Ministarstvo raspolaže, posebno imajući u vidu potrebu da se intenzivira dvosmerna komunikacija sa građanima u cilju promovisanja vakcinacije protiv Kovid 19 virusa i da ozbiljan i stručan tim sprovede ovu kampanju kao jedan od najvažnijih prioriteta države u 2021, odlučeno je da se uđe u postupak javne nabavke - naveli su iz ovog ministarstva, kao i da je ugovor zaključen u aprilu. - U periodu od aprila do danas povećana je reakcija pratilaca i tri puta povećan engagement and reach objava, propraćene su sve aktivnosti kako ministra, tako i državnih sekretara, pomoćnika ministra, ali i aktivnosti svih sektora MDULS - naveli, su, između ostalog.

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...
track