REGULISANA ISPALATA: Nastavlja se gradnja Žeželjevog mosta
Foto: Beta Dragan Gojic

Transferisana sredstva uplaćivaće se na gradski budžet

REGULISANA ISPALATA: Nastavlja se gradnja Žeželjevog mosta

Srbija -
Ovom odlukom Novi Sad, sa gradonačelnikom Milošem Vučevićem na čelu, pokazao je svest o značaju projekta izgradnje mosta, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

BEOGRAD - Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture zahvalilo je danas Gradu Novom Sadu na odluci kojom će biti regulisana isplata nastavka radova na izgradnji "Žeželjevog" mosta preko Dunava u Novom Sadu.

"Ovom odlukom Novi Sad, sa gradonačelnikom Milošem Vučevićem na čelu, pokazao je svest o značaju projekta izgradnje mosta.

Od sada će transferna sredstva Vojvodine biti uplaćivana u gradski budžet i prosleđivana izvođaču radova na izgradnji lota 2 novog drumsko-železničkog mosta, špansko-italijanskom konzorcijumu "Azvi". To će opet otvoriti radove na ovom mostu", navedeno je u saopštenju.

Kako je precizirano, zaključkom Vlade Srbije predviđeno je da se ugovorne obaveze Pokrajine, koja pokriva dve trećine troškova gradnje, realizuju preko budžeta Novog Sada.

Transferna sredstva iz Pokrajine biće raspoređena u posebnom delu odluke o budžetu Grada Novog Sada i preko Zavoda za izgradnju grada, tako da će za servisiranje troškova izvođača radova na izgradnji mosta biti finansirani preko Zavoda.

Na ime izvođača radova treba ukupno da se prebaci još tri miliona evra za dodatne radove. Žeželjev most je važan za celu Srbiju i on će biti deo projekta izgradnje pruge Beograd-Budimpešta, navodi se u saopštenju.

Njegova izgradnja počela je 10. marta 2011. godine. Predviđeni datum završetka bio je novembar 2013. godine ali su zbog političkih nesuglasica radovi zaustavljeni. Kao koordinator u rešavanju ovog zastoja, Ministarstvo se uključilo u maju 2014. godine, odmah po formiranju Ministarstva. Od tada je, ocenjuje ministarstvo, učinjeno mnogo napora kako bi se rešile nedoumice i pronašao zajednički jezik između investitora ("Železnice Srbije"), izvođača (JV Azvi - Taddei Horta Coslada) i finansijera (EU, grad Novi Sad i AP Vojvodina). Nakon prvomajskih radova kada se očekuje nastavak radova, počinje da teče novi rok od 20 meseci za završetak kompletnih radova, piše u saopštenju.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track