Discovery i Telekom Srbija proširili saradnju: Lasiran HGTV- novi televizijski kanal posvećen brizi o kući i bašti
Foto: Promo

Discovery i Telekom Srbija proširili saradnju: Lasiran HGTV- novi televizijski kanal posvećen brizi o kući i bašti

Zabava -

– Discovery i Telekom Srbija su danas najavili proširenje strateškog partnerstva, koje podrazumeva veću ponudu vodećih Discovery kanala, kao što su Discovery Channel, TLC, Eurosport, ID, Travel channel Food Network, istovremeno dodajući i nove, poput HGTV (Home and Garden TV). Korisnici Telekoma će moći da gledaju kanale na iris TV i DTH platformama, kao i putem kablovskog operatera “Moja Supernova”. Takođe, kanali će biti dostupni i korisnicima m:tel-a CG i BiH.

Zahvaljujući ovom partnerstvu, korisnici Telekoma Srbija imaće priliku da uživaju u nekim od najpoznatijih zabavnih emisija kao što su “Zlatna groznica”, “Milijarder na tajnom zadatku”, “Granična kontrola: Evropa” koje se emituju na kanalu Discovery ili emisijama “Stručnjak za torte”, “Doktor za bubuljice”, “Veridba od 90 dana” na kanalu TLC.

HGTV, Telekom Srbija
foto: Promo

Na kanalima Eurosporta korisnici će imati priliku da prate neke od najvećih svetskih sportskih dešavanja, uključujući Grend slem turnire u tenisu, biciklističke Grend turove, kao i ovogodišnje Olimpijske igre.

Deo programske ponude kojoj će korisnici Telekoma Srbija imati pristup, čini i HGTV kanal, koji se bavi temama kupovine, prodaje i renoviranja kuća, kao i izgradnjom domova iz snova. Samo neke od emisija koje su već stekle popularnost širom sveta su: “Struktura dobre kuće”, “Slavni: Znak zahvalnosti”…

„Uzbuđeni smo povodom najave proširenog partnerstva sa Telekomom Srbija, posebno što Telekom pokriva kompanije iz Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Ovo nam omogućava da većem broju televizijskih gledalaca ponudimo široku ponudu sadržaja koji se tiče avantura, načina života i sporta. Osim naših već dobro poznatih kanala koji su u prethodnim godinama postali omiljeni među gledaocima, verujemo da će HGTV, Diskaverijev lider za dom i baštu, postati izuzetno popularan i za pretplatnike Telekoma Srbija, s obzirom da je ovo vreme u kojem su ljudi posvećeni domu”, izjavila je Keneči Belušević, direktorka distribucije i poslovnog razvoja Diskaverija.

„Proširenje saradnje sa Diskaverijem će u domove naših korisnika doneti televizijske kanale i sadržaje u kojima uživaju milioni gledalaca širom sveta. Uvereni smo da je ovo još jedno partnerstvo koje će nam pomoći da ojačamo našu poziciju regionalnog lidera u pružanju televizijskih usluga, i da će svi naši korisnici pronaći programe iz bogate ponude koji odgovaraju njihovim interesovanjima”, izjavio je Vladimir Lučić, generalni direktor kompanije Telekom Srbija.

HGTV, Telekom Srbija
foto: Promo

Discovery

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) je globalni lider u segmentu zabavnog programa iz stvarnog života, obezbeđujući fanovima širom sveta sadržaje koji inspirišu, informišu i zabavljaju. Discovery proizvodi preko 8.000 sati originalnog programa svake godine i vodi u kategorijama omiljenih žanrova širom sveta. Dostupan u 220 zemalja i teritorija i na gotovo 50 jezika, Discovery je inovator na platformi kojia stiže do gledalaca na svim ekranima, uključujući proizvode TV Everywhere, poput GO aplikacija; usluge direktnog prenosa kao što su discovery +, Food Network Kitchen i MotorTrend OnDemand; digitalni i društveni sadržaj grupe Nine Media; značajno partnerstvo sa BBC-jem u sadržaju istorije prirode; i strateški savez sa PGA TOUR. Portfolio premium brendova kompanije Discovery uključuje Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel i dolazeće multiplatforme JV sa Chip-om i Joannom Gaines, Magnolia Network, kao i OWN : Oprah Winfrey Network u SAD-u, Discovery Kids u Latinskoj Americi i Eurosport, koji je vodeći provajder lokalno relevantnih, vrhunskih sportskih i “Home of the Olympic” sadžaja širom Evrope. Za više informacija posetite corporate.discovery.com i pratite @DiscoveryIncTV na svim društvenim platformama.

O Telekomu Srbija

Telekom Srbija zauzima vodeću poziciju na tržištu telekomunikacija u Srbiji, obezbeđujući jedinstveno i celovito korisničko iskustvo. Poslujući pod brendom mts-a u Srbiji, kompanija nudi usluge mobilne i fiksne telefonije, televizije i interneta. Uvođenjem novih usluga i implementacijom najnovijih tehnologija, kompanija nastoji da obezbedi globalnu povezanost i da obogati živote ljudi stvaranjem uslova za vanserijsku komunikaciju. Zahvaljujući neprekidnim ulaganjima u modernizaciju telekomunikacione infrastrukture, mreže i usluga, kompanija je u stanju da uspešno odgovori na brojne izazove, zahteve i očekivanja korisnika. Telekom Srbija Grupa nudi široku paletu telekomunikacionih usluga i direktnu zastupljenost u nekoliko zemalja u regionu, održavajući istovremeno i globalnu prisutnost prodajom televizijskih usluga širom sveta.

Tokom protekle decenije, kao vlasnik Arena Sport TV kanala, kompanija je stvarala sopstvene kapacitete u domenu TV sadržaja putem produkcije i distribucije ekskluzivnih sportskih programa. Unapredila je stečeno iskustvo produkcijom serija i filmova, koji su vrlo brzo postali sinonim za vrhunski kvalitet i moderne standarde u ovoj oblasti na Zapadnom Balkanu. Kao rezultat toga, SuperStar TV kanal, na kojem se prikazuje ekskluzivni sadržaj, vrlo brzo se našao među 10 najgledanijih kanala u Srbiji. Prateći globalne trendove, kompanija je na taj način dopunila svoj portfelj vrhunskih usluga produkcijom kvalitetnog dokumentarnog i igranog programa, koji se emituje na svim Telekomovim multimedijalnim platformama i partnerskim TV mrežama i predstavlja relevantan i atraktivan sadržaj za dalju distribuciju na globalnom nivou.

Foto: Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track