icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

NOVI ČLAN PORODICE SX4: Vozili smo Suzuki s-kros

Korak napred

NOVI ČLAN PORODICE SX4: Vozili smo Suzuki s-kros

Auto
Novi krosover nije preveliki, ali ima pregršt mesta u kabini. Pod haubom je odličan benzinac 1,6, koji u gradu troši samo 7,2 litra
1 / 15

Laki terenac!
Osokoljen uspehom modela SX4, „Suzuki“ ide dalje i predstavlja novog člana svoje popularne porodice. Na testu Kurira vozili smo „S-kros“, novi krosover C segmenta. Veći, bogatiji, sposobniji, ali i skuplji.

Prostrana kabina

Linije su nam poznate, nema radikalnih poteza na planu dizajna, napred je dugačka LED lajsna, dok su farovi masivniji. Bok je miran, dok je zadnji deo skladniji. Dakle, uvećan SX4. Sudeći po reakcijama tokom testa, velikoj većini se svideo.

Enterijer je bogat, naročito u modelu s paketom „ekskluziv“, koji od opreme ima - sve! Završna obrada je, očekivano, kvalitetna, materijali su dobri, prijatni oku i dodiru. Sa kožom izgleda otmeno, ali nedostaje multimedijalni ekran, koji bi uneo još živosti. Ponuda prostora je velika. Svi putnici imaju dovoljno mesta za kolena.

Vozač sedi dobro, preglednost je odlična. Komande su mekane, tasteri logični, pa se vozi veoma lako i s uživanjem. Međutim, amortizeri su tvrđi zarad bezbednosti. Stabilnost je dobra zahvaljujući i automatskom pogonu na sva četiri točka, ali se rupe dosledno prenose u kabini.

Malo troši

Pod haubom je 1,6 benzinac sa 120 KS. Dovoljno za gradska ubrzanja, ali ne pokazuje nikakve sportske ambicije. Tako i brojke kažu - do stotke prosečnih 13,5 sekundi. Ali, sve pohvale idu za potrošnju. Bez naročitog forsiranja u gradu postigli smo prosek od samo 7,2 litara na 100 km - vrhunski! Sve to pomoću automatskog CVT menjača, koji je podešen tako da elektronika prati stil vožnje i menja prenose prema potrebi. 

Radi i kao sekvencijalni, kad vozač menja brzine klackalicama iza volana.

Pogon 4 x 4 donosi sigurnost jer sa „S-krosom“ bezbrižno možete skrenuti s asfalta. Baš zato je u „Euro sumaru“ skuplji za oko 3.000 u odnosu SX4. Osnovna cena je 13.500, a najjeftiniji dizel 17.500 evra.

 

Suzuki s-kros

- Motor: 1.586 ccm
- Snaga: 120 KS
- Masa: 1.250 kg
- Ubrzanje 0-100: 13,5 s
- Maks. brzina: 165 km/h
- Dužina / širina / visina: 4.300 /1.765 / 1.575 mm
- Rezervoar: 47 l
- Osnovni model: 13.500 €

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...