Pohlepni i korumpirani direktori vodećih svetskih proizvođača putničkih vozila ne biraju sredstva u pokušaju da ostvare što veću zaradu. Iako kompanije kojima upravljaju obrću godišnje stotine milijardi dolara, nije im dosta! Više od sto godina automobili se stvaraju po identičnom obrascu - usavršavanje tehnike po svaku cenu. Ta mantra nema nikakve veze s progresom, kojem bi trebalo da teži ljudska rasa, već s pohlepom - biti korak ispred konkurencije i zaraditi više novca.
Vozač postaje suvišanBezbednost i kraj svega
Javno mnjenje će se podeliti na dva oštro suprotstavljena tabora.POZITIVNOBenefiti uvođenja autopilota su sačuvani životi, to što neće biti povređenih, pa ni ogromnih troškova lečenja, niti novih invalida automobilskih nezgoda, koje bi društvo moralo da izdržava do kraja života, drastično će se smanjiti broj psihičkih trauma osoba koje su za „dlaku izbegle sudar“, vozači će postati samo putnici kako bi efikasnije trošili svoje vreme, a neće ih ni nervirati vožnja u stilu stani-kreni, jer će sve u vezi sa upravljanjem automobilom za njih obavljati veštačka inteligencija!
NEGATIVNONegativne strane su to što će desetine miliona profesionalnih vozača ostati bez posla, neće postojati auto-škole, nestaće i saobraćajna policija, veštaci saobraćajne struke neće biti potrebni, kao ni specijalizovani advokati za saobraćajke, osiguravajuća društva će izgubiti oko 40 odsto kapitala, servisi za popravku vozila će smanjiti broj zaposlenih nekoliko desetina puta, zanimanje auto-limar će postati istorija, prodaja kupea, kabrioleta i terenaca vremenom će početi da opada, auto-moto sport će postati beznačajan cirkus (tu ulogu preuzeće igrice).