icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

NOVI X FAKTOR U PAKTU NEMACA I FRANCUZA: Vozili smo opel grandlend X!
Foto: Kurir

TEST

NOVI X FAKTOR U PAKTU NEMACA I FRANCUZA: Vozili smo opel grandlend X!

Auto

"Opelova" porodica "Iks" dobila je vođu! Posle "moke X" i "kroslenda X" sada imamo i najvećeg igrača... U Srbiju, i odmah na test Kurira, stigao je moćni "grandlend X".

 

Jasno je čim ga "snimimo" spolja, a zatim kada se smestimo za komande. Novi terenac sa "munjom" na nosu spreman je da pomrsi račune igračima u moćnom SUV segmentu.

 

Spoljašnje linije su veoma ozbiljne, elegantno upadljive i skladne. Znak, s novim dizajnom, smešten je na širokom grilu hladnjaka, između sve srebrne lajsne u obliku krila. Sa strane su stilizovane LED svetlosne grupe. Za robustnost su zadužeme plastične obloge koje okružuju bokove. C-stub je masivan, u obliku strele, a linija krova ovde se susreće sa ostatkom karoserije. Točkovi od 18 cola samo dopunjuju sportski karakter.

foto: Kurir

 

Nije čudno da je vođeno računa da linije budu elegantnte i smirene jer je "grandlend X" udarna pesnica "Opelove" ofanzive nazvane "7 u 17", a trenutno poslednji model s oznakom "X". Važno je spomenuti da je ovaj model razvijen u saradnji sa PSA grupacijom. Deli istu platformu s "pežoom 3008", ali i agregate i menjače.

foto: Kurir
foto: Kurir
foto: Kurir

To se i te kako oseća u vožnji. Naime, ovaj "Opelov" SUV je veoma udoban, gotovo u francuskom modu. Lagano prelazi preko rupa, "pliva" odlično po svim terenima, veoma je prijatan u na duže destinacije. Veoma je prostran jer je širok čak 1.856 milimetara. Petoro putnika ima dovoljno mesta da uživa u gradskim i međugradskim destinacijama. Sem toga, prtljažnik od 514 litara, odnosno 1.652 l sa oborenim sedištima je korektan.

foto: Kurir
foto: Kurir

Pod haubom je odlični 1,6 dizel, ali sada pod oznakom BlueHDi. Dakle, motorizacija stiže iz Francuske, ali to uopšte nije loše. U modelu sa testa "navijen" je na 120 KS. Kultivisan je, dobro izolovan zvučno, a povrh svega ima 300 Nm momenta. Odlično sarađuje sa šestostepenim automatskim menjačem, takođe iz "Pežoa".

 

Sve zajedno, ovo je odlična kombinacija i veoma nam se svidela. Pored veoma dobrih performansi, u gradu nam je trošio oko 6,5 litara bez štednje na gasu. Ubrzanje do 100 na sat traje veoma korektnih 11,8 sekundi što je dobro s obzirom na masu i klasu vozila.

foto: Kurir
foto: Kurir

Enterijer je dobro organizovan, a "Opel" po tradiciji vodi računa da ima mesta za velike stvari, ali i za sitnice. Međutim, zameramo monoton dizajn instrument table, ali i ekrana. Iako je digitalan, to je moglo i moralo mnogo bolje da se odradi. Na sreću, vozaču je na raspolaganju kompletan elektronski paket. Tu je radar, koji motri ispred automobila, kamera je pozadi, tu je asistencija održavanja u traci, zatim upozorenje na mrtav ugao, čitač saobraćajnih znakova, auto-adaptivni tempomat... Pomažu i nagrađivana AGR sedišta, ali i brojni opcioni dodaci, poput grejanja i hlađenja sedišta.

foto: Kurir
foto: Kurir

Takođe, vožnja "grandelenda X" proizvodi zadovoljstvo, posebno za vozača. U gradu je čigra i vozi se veoma lako, spretan je na zemljanim terenima, ali i pri velikim brzinama.

 

Sve ukupno, "grandlend X" je prvo, pa muško nemačko-francusko čedo.

 

(Kurir.rs / Mladen Radulović)

 

 

OPEL GRANDLEND X 1,6 DTH


Motor: 1.560 cm3
Snaga: 120 KS pri 3.500 o/min
Obrtni moment: 300 Nm, pri 1.750 o/min
Masa: 1.433 kg
0-100 km/h 11,8 s
Maks brzina: 188 km/h
Dužina / širina / visina:
4.477 x 1.856 x 1.609 mm
Međ. razmak: 2.675 mm
Prtljažnik: 514 - 1.652 l
Rezervoar: 53 lit
Potrošnja na testu (grad): 6,6 l
Cena: Od 21.790 evra

foto: Kurir
foto: Kurir

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.