Najnovije vesti

MERCEDESOM NA MERCEDESE: Kurir na svetskoj premijeri nove V klase! Raskoš i superiornost konkurišu S klasi! Nova filozofija VIP prevoza!
Foto: Kurir

EKSKLUZIVNO!

MERCEDESOM NA MERCEDESE: Kurir na svetskoj premijeri nove V klase! Raskoš i superiornost konkurišu S klasi! Nova filozofija VIP prevoza!

Auto

 

Mrtva trka je među mercedesima! Vladari luksuza, S klasa, GLE, E, C, A, CLA i ostala ekipa dobila je konkurenciju odakle se najmanje nadala. Upravo iz Štutgarta... Naslednik vijana, V klasa već ima drugu generaciju, koja je još raskošnija i superiornija. Moćan spolja, otmen i "skup" iznutra, i sve to s ogromnom prednošću - prostranstvom kakvim najveće limuzine ne mogu da konkurišu.

Reč je o strategiji koja je počela vijanom, koji je prerastao u prvu V klasu 2014. godine. Sada je plan samo nastavljen, i to još jačim tempom.

 

Ekipa Kurira prisustvovala je svetskoj premijeri u Zindelfingenu, pored Štutgarta na kojoj nam je otkriven novi model. Promene u dizajnu, tehničkim rešenjima, unapređenim motorima i menjačima, kao i vrhunskim enterijerom su ono što nam donosi V klasa. Sem porodičnih ljudi, koji žele da problem prostora reše jednom za svagda, na delu je i potpuno nova filozofija prevoza VIP putnika.

foto: Kurir

 

Sem premijere, "Mercedes" je novinarima prikazao i budućnost lakog transporta - senzacionalni EQV, što je oznaka potpuno električne V klase, koju će svet uskoro videti u Ženevi. Naime, domet modela pod "visokim naponom" je do 400 kilometara, a kada je prazna baterija, za sat vremena može "brzo" da se napuni na 80 odsto. Elektični model nije bio dozvoljen za fotografisanje. Još uvek je reč o konceptu, a u odnosu na serijski model ima crne farove i imitaciju usisnika na bokovima, dok su ostali delovi gotovo isti.


Vratimo se na našu premijeru. Pre pet godina, Mercedes-Benz V-Klasa je svojim dizajnom, osećajem visokog kvaliteta u unutrašnjosti, komforom, bezbedonosnim i pomoćnim sistemima postavila reper u segmentu MPV vozila i ostvarila uspeh na internacionalnom tržištu. Fejslift model unapređuje ove osnovne vrednosti i samim tim povećava atraktivnost najvećeg člana putničkih vozila brenda iz Štutgarta. Sem toga, predstavljene su i kompaktne verzije Marco Polo i Marco Polo HORIZON kamper vozilo za odmor, koji će takođe primeniti inovacije primenjene na V-Klasi. Pored svega ovoga, Mercedes-Benz Vans preuzimaju sledeći korak u razvoju i uskoro počinju da nude potpuno električni MPV.

foto: Kurir


Dizajn I komfor

 

• Novi izgled i stav, kao i utisak širine koji je ostvaren novim branikom sa upečatljivim usisnikom vazduha hladnjaka kao i dijamantskom strukturom maske hladnjaka
• Dostupno kao opcija, AMG Line karakterišu nova dijamantska maska hladnjaka sa hromiranim šiljcima koji zajedno prednji deo čine sportskijim
• Četiri nove boje kao I četiri nove verzije točkova od lake legure su takođ e dostupne
• U untrašnjosti je upadljiv novi izgled koji pružaju novi ukrasni elementi sa dvostukom trakom, novo dizajnirani otvori za ventilaciju sa dizajnom “sportske turbine” kao I nova boja kože "tartufo"
• Optimalno dizajnirana luksuzna sedišta nazad povećavaju opseg sedišta u MPV-u I pružaju putnicima širok opseg funkcija, masažu leđa I kontrolu klimatizacije.

foto: Mercedes

 

Dinamika u vožnji I efikasnost

 

• Četvoro cilindrični dizel motor OM 654 sa smanjenim vrednostima emisije I potrošnje I smanjenom bučnošću I karakteristikom vibracija se po prvi put koristi u V-Klasi
• Novi najjači motor je u modelu V 300 d snage 176 kW (239 kS) i 500 Nm obrtnog momenta obebzeđuje najbolje vrednosti potrošnje u MPV segmentu (kombinovana potrošnja goriva x-y l/100 km,kombinovana emisija CO2x-y g/km). Tokom faze ubrzavanja, V300 d može u kratkom vremesnkom period isporučiti dodatnih 30 Nm obrtnog momenta("overtorque")
• Po prvi put u V-Klasi, se koristi automatski menjač 9G-TRONIC kako bi se povećao komfor prilikom promene stepena prenosa I poboljšala efikasnost rada

foto: Kurir
Reporter Kurira u Zindelfingenu
Reporter Kurira u Zindelfingenu foto: Kurir


Bezbedonosni I pomoćni sisitemi

 

• Obiman i sveobuhvatan opseg pomoćnih Sistema postaje još sveobuhvatniji sa facelift modelom
• Po prvi put u ovom modelu Active Brake Assist može ,u zavisnosti od situacije smanjiti težinu I posledice sudara sa vozilima ili preprekama ispred Vašeg vozila kao I sa pešacima koji prelaze ulicu (u gradskom saobraćaju) ili čak može sprečiti udes
• Novo Aktivno dugo svetlo Plus (Highbeam Assist Plus) omogućava da tokom vožnje glavni snop bude stalno uključen I da se prebaci na oborena svetla kada je to neophodno.

 

Budućnost je električna

 

• Mercedes-Benz Vans će uskoro biti prvi premijum proizvođač koji će ponuditi potpuno električni MPV
• U skaldu sa strategijom razvoja i ekspanzije eDrive@VANs putnički model će takođe imati opciju električnog pogona
• Predserijska stufija „Concept EQV“ će imati svoju premijeru u okviru INternacionalnog Sajma u Ženevi 2019-te

foto: Kurir
foto: Kurir
Verzija Marko Polo
Verzija Marko Polo foto: Kurir

 

Osveženi model V-Klase će po prvi put biti opremljen sa 9G-TRONIC automaskim menjačem. Izuzetno komforan I efikasan menjač sa konvertorom obrtnog momenta zamenjuje dosada korišćeni 7G-TRONIC I dostupan je u okviru standardne opreme za model V 300 d (fuel consumption, combined x-y l/100 km, CO2 emissions, combined x-y g/km)5 I V250 d (fuel consumption, combined x-y l/100 km, CO2 emissions, combined x-y g/km) . Vozač može koristiti DYNAMIC SELECT prekidač kako bi odabrao programe vožnje "Comfort" i "Sport" I samim tim utiče I na način promene stepena prenosa. Kao alternative režim rada “M” omogućava vozaču da manuelno vrši ppromenu stepena prenosa pomoću DIRECT SELECT papučica za promenu stepena prenosa na upravljaču.

Sve varijante motora nove V-Klase su opremljene u standardu pogonom na zadnje točkove, međutim 4MATIC pogon na sve točkove je dostupan kao opcija Na taj način V-Klasi je omogućeno da bude veoma agilna na različitim terenima. Visina vozila ostaje na vrednosti manjoj od 2 metra čak I kada je vozilo opremljeno pogonom na sve točkove. Zahvaljujući ovoj karakteristici V-Klasa ne gubi na svakodnevnoj funkcionalnosti I bez problema staje u regularne garaže kao I u višespratne garaže I podzemna parkirališta.

 

Nova V-Klasa, još bezbednija

 

Zahvaljujući standardnom sistemu za korekciju udara bočnog vetra (Crosswind Assist), vozaču je obezbeđena podrška u održavanju V-Klase u kolovoznoj traci čak I u slučajevima jakih udara bočnog vetra. Istovremeno, ATTENTION ASSIST sistem za detekciju Zamora vozača koji je na V-Klasu uveden pre pet godina postavlja V-Klasu u posebnu kategoriju po pitanju bezbedonosnih standard u okviru segmenta MPV-a. Osveženi model nastavlja sa razvojem u ovom smeru.

foto: Mercedes

Uzimajući navedeno u obzir, novi Active Brake Assist sada može detektovati mogući rizik od sudara sa vozilom ispred I inicijalno aktivirati vizuelno I zvučno upozorenje. U slučaju da vozač reaguje na upozorenje, Active Brake Assist povećava pritisak u kočionom sistemu u skladu sa situacijom. U slučaju da vozač ne odreaguje, sistem inicira autonomno kočenje vozila. U uslovima gradskog saobraćaja Active Brake Assist takođe reaguje na nepomične prepreke ili pešake koji prelaze ulicu. Zahvaljujući tome mogu se izbeći udesi ili u najmanju ruku umanjiti posledice udesa.

foto: Mercedes

Još jedna bezbedonosna fukcija nove V-Klase je I ociono dostupno Aktivno dugo svetlo Plus (Highbeam Assist Plus) koje je dostupno po prvi put u V-Klasi. U režimu rada glavnog snopa, Highbeam Assist Plus omogućava vozaču da uživa u stalnom širokom osvetljenju puta bez zaslepljivanja drugih učesnika u saobraćaju. U slučaju da se ispred V-Klase nalazi drugo vozilo ili da u susret dolazi vozilo, pojedine LED ćelije modula glavnog snopa će biti deaktivirane čime će biti formiran U oblik zatamnjenja oko drugog vozila. Ostale oblasti puta će I dalje biti osvetljene glavnim snopom farova (delimično dugo svetlo).

foto: Mercedes

 

Ekspanzija strategije eDrive@VANs

 

U okviru MPV segmenta, Mercedes-Benz Vans će uskoro preuzeti sledeći veliki korak I biće prvi premijum proizvođač koji će ponuditi potpuno elelktrični model. Na ovaj način će Mercedes-Benz Vans kontinuirano proširivati svoju eDrive@VANs strategiju. Uz eVito koji je već dostupan I eSprinter koji ulazi na tržište u drugoj polovini 2019-te, gama potpuno električnih modela će biti proširena I na vozilo namenjeno samo privatnoj upotrebi.

Mercedes-Benz Vans će pružiti prvi pogled na električnu budućnost MPV vozila tokom sajma u Ženevi sa predserijskom studijom modela „Concept EQV“, koji će imati svoju premijeru u Ženevi.

 

Menadžment Mercedes-Benz-a o V-Klasi

 

“Uvođenjem V-Klase na tržište pre pet godina pokazali smo da je moguće imati stil I dinamizam čak I u XXL format. Zahvaljujući uvođenju ovog modela uspeli smo da prodremo do porodica, avanturista kao I poslovnih korisnika širom Evrope pa sve do Azije. Dokaz ovoga su I oko 209,000 prodatih jedinica V-Klase počev od uvođenja na tržište kao I činjenica da ovaj model ima jednu od najmlađih grupa kupaca u okviru Mercedes-Benz-a. Početkom 2019-te nastavljamoovu uspešnu priču. Sa osveženim modelom, nastavićemo ovaj uspešan poslovni projekat. Osveženi model se zasniva na jakim stranama našeg MPV vozila. Naš sledeći veliki korak u ovom segment će biti prezentovan uskoro kroz proširenje našeg portfolio potpuno električnim MPV vozilom", rekao je Vilfried Port, član upravnog odbora Daimler AG-a za ljudske resurse i Direktor radnih odnosa u Mercedes-Benz Vans.

"Ciljanim promenama, pružili smo V-Klasi novi izgled. Spolja, ona sada ima upadljiv izgled zahvaljujući dizajnu prednjeg dela dok unutra je jasna prisutnost “senzualne čistoće” (sensual purity)", dodaje Gorden Vagener, glavni dizajner Daimler AG-a.

foto: Kurir

"Sa osveženim modelom V-Klase dolazi i Mercedes-Benz OM 654 dizel motor sa četiri cilindra. Ovaj motor ima izuzetno visok nivo efikasnosti i ujedno izuzetno nisku emisiju izduvnih gasova. Na primer, u modelu V 250 d uštede u gorivu su veće od 10 % u poređenju sa prethodnim modelom. Istovremeno, V-Klasa je postala još dinamičnija sa verzijom V 300 d. Ovaj model zaista predstavlja reper u segmentu", zaključuje dr Ulf Cilig, šef razvoja Mercedes-Benz Vans.

 

(Kurir.rs)

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...