OVO JE KINESKI PAKLENI PLAN ZA EVROPU: Ekspanzija električnih automobila je u punom jeku, a u planu je i masovna proizvodnja!
Foto: BYD

OSVAJANJE TRŽIŠTA

OVO JE KINESKI PAKLENI PLAN ZA EVROPU: Ekspanzija električnih automobila je u punom jeku, a u planu je i masovna proizvodnja!

Auto -

Kineski BYD ima ozbiljne planove za tržište u Evropi, a prvi cilj je da ima pet odsto udela na tržištu električnih automobila do trenutka kada počne da proizvodi vozila u svojoj fabrici u Mađarskoj.

Kineski proizvođač automobila prodaje svoje modele na odabranim evropskim tržištima od 2021, a prošle godine je prodao 15.644 vozila širom kontinenta. Iako je to samo mali deo od 3 miliona EV i PHEV koje je BYD isporučio širom sveta prošle godine, šef BYD Europe, Majkl Šu je priznao da brend tek počinje u Evropi i da ima velike planove.

- Upravo počinjemo u ovom regionu i otkrivamo kako Evropljani reaguju na BYD tehnologiju, proizvode i usluge - rekao je Šu za Auto News Europe.

 BYD HAN
BYD HANfoto: BYD

- Evropsko tržište se prilično razlikuje od bilo kog drugog velikog tržišta kao što su Kina i SAD, koje imaju jedno zakonodavstvo i čiji stanovnici govore jednim jezikom. Imamo različite ciljeve za različita tržišta, ali za Evropu u celini planiramo da dostignemo udeo od 5 odsto u prodaji električnih automobila pre početka proizvodnje - naglasio je Šu.

Proizvođač automobila veruje da će njegova fabrika u Mađarskoj igrati značajnu ulogu u njegovoj lokalnoj ekspanziji tako što će obezbediti brže isporuke i izgraditi više poverenja među potrošačima.

BYD HAN
BYD HANfoto: BYD

- Naš cilj je da postanemo evropska kompanija, a ne kineska kompanija koja posluje u Evropi - rekao je Šu i dodao:

- To će biti evropska proizvodnja za Evropu. Koristićemo našu naprednu tehnologiju iz Kine samo kada počnemo da gradimo ovde, ali posao će se obavljati u lokalnoj fabrici, koristeći lokalnu radnu snagu i lokalizovani lanac snabdevanja - objašnjava on.

Mađarska fabrika će u početku imati kapacitet za proizvodnju 150.000 vozila godišnje, ali će se taj kapacitet kasnije udvostručiti na 300.000.

Šu je dodao da će se modeli brenda i dalje prodavati preko partnerskih dilera jer misli da ne treba ići na potpuno digitalan način prodaje.

(Kurir.rs/ B92)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track