„Mercedes“ je „mercedes“!„Antos“ je novo rešenje za transportovanje teškog tereta na kratkim destinacijama. U saradnji sa „fuso kanter hibridom“, „sprinterom“ i „vitom E-CEL“ „Mercedesova“ distributivna flota može da se probije do bilo kog dela grada, bez obzira na najstrože ekološke restrikcije. Redakcija Kurira imala je priliku da vozi „fuso kanter“ i da prisustvuje premijeri novog „antosa“.
Novi „Mercedesov“ kamion ima maksimalnu masu između 18 i 26 tona! Spolja je veoma sličan većem bratu „aktrosu“, ali nudi niz originalnih rešenja. To se pre svega odnosi na izgled, koji je u harmoniji sa imidžom brenda. Kabina se nudi u jednoj širini, 2,3 metra, s kratkom i srednjom dužinom. Kabina je osmišljena potpuno drugačije i okrenuta je vozaču. Sve od bezbednosnih sistema koje je doneo „aktros“ dostupno je i u „antosu“. Tu su diskovi na svim točkovima, ABS, elektronska kontrola stabilnosti...
Niži utovarVerzija „antos volumera“ ima spušteni prag prtljažnika, za 80 mm niži, i visinu od čak tri metra, što može da bude za paletu više. Kupci mogu da biraju zapreminu rezervoara za gorivo.
Motori„Antos“ zadovoljava evro 6 standarde. Ima tri redna šestocilindraša zapremine 7,7, zatim 10,7 i 12,8 litara. Snaga je u rasponu od 238 KS do čak 510 KS. Kako bi se zadovoljio ekološki standard, uključena je tehnologija SCR i „ad blu“. „Antos“ ima potpuno automatizovane menjače „mercedes paueršift 3“ sa osam ili 12 stepena prenosa.