"AKO MEGAN TO MORA DA RADI, ONDA SU BAŠ OSTALI BEZ PARA" Novi biznis supruge princa Harija je sve ostavio BEZ TEKSTA
Prijateljice vojvotkinje od Saseksa šokirale su društvene mreže objavivši fotografije marmelada u tegli. Reč je o novom brendu Megan Markl (42), a zove se "American Riviera Orchard".
Prvi proizvod koji su napravili jesu teglice sveže marmelade. Modna dizajnerka Trejsi Robins, supruga Brajana Robinsa, predsednika i izvršnog direktora Paramount Picturesa i Nickelodeona, objavila je na Instagramu korpu punu limuna i jedan džem i zahvalila prijateljici Megan što joj je poslala poklon.
"Hvala na preukusnoj korpi. Apsolutno volim ovaj džem i nisam sigurna da ću ga deliti s nekim. Hvala ti, M", napisala je Trejsi. Ako je suditi prema brojevima na teglici, napravljeno ih je samo 50.
Na društvenim mrežama objavljivane su i slike hleba na koje je namazana Meganina marmelada, koju su dobili retki. I dok jedni podržavaju Harijevu suprugu i smatraju da je vrlo preduzetna, drugi kažu kako ne mogu da veruju na šta je spala.
"Ako je do toga došlo pa da to mora da radi, onda stvarno nemaju love", komentarisali su.
Megan je u martu dala naslutiti kako je pokrenula novi brend kada je kreirala Instagram stranicu posvećenu projektu.
"Radi na tome već više od godinu dana i radi se o svim stvarima koje su drage njenom srcu - sve stvari oko kojih je vrlo strastvena", rekao je izvor za Page Six.
Bonus video:
PREDSEDNIK VUČIĆ: SAD uvode sankcije NIS, razgovaraćemo i sa Rusima i sa Amerikancima! Studentima su ispunjeni svi zahtevi! Stanovi za mlade od 20 do 35 godina