PREVARA NA JUTJUBU: Ledi Gagi oduzeto 156 miliona pregleda

PREVARA NA JUTJUBU: Ledi Gagi oduzeto 156 miliona pregleda

Pop kultura -
Pevačica lažirala broj onih koji su videli njene spotove, a na crnoj listi su i Bijonse, Rijana, Kris Braun i Majkl Džekson

Varaju narod.Ledi Gaga, Bijonse, Kris Braun i još mnogi svetski popularni izvođači lažirali su preglede svojih spotova na Jutjubu. Ovo su otkrili predstavnici ovog internet-kanala, koji su na utvrđivaju istinitosti podataka radili duže od mesec dana. Nisu zvezde zavrnule rukave, sele za računare i lažirale podatke, već su to uradili dobro plaćeni hakeri, koje angažuju izdavačke kuće tih izvođača. A sve zbog veće zarade, jer što više pregleda na Jutjubu imaju muzičari, to su veći njihovi bankovni računi, kao i računi njihovih saradnika.Još u decembru Jutjub je najavio borbu protiv ovog lažiranja. Posle istraživanja Ledi Gagi je oduzeto 156 miliona pregleda sa njenog Ledi Gaga Vevo kanala. Bez velikog broja klikova ostali su i Bijonse, Rijana, Kris Braun, pa čak i pokojni pevač Majkl Džekson.- Nije reč o „bagu“, već o sprovođenju fer politike prebrojavanja pregleda. Utvrđeno je da su hakeri koje plaćaju izdavačke kuće veštački uvećali broj pregleda spotova - saopšteno je iz Jutjuba.Na spisku izvođača koji su lažirali preglede na Jutjubu nema Psaja. Njegov hit „Gangnam stajl“, od kojeg je zaradio 8.000.000 dolara, pregledan je čak 1,25 milijardi puta, a kako stvari stoje, brojka je realna.

Psaj nije lažirao 1,25 milijardi pregleda
Psaj nije lažirao 1,25 milijardi pregleda

Majkl Džekson, Kris Braun, Rijana i Bijonse
Majkl Džekson, Kris Braun, Rijana i Bijonse

Hiljadu pregleda za jedan dolar!Postoji više načina da se lažira broj pregleda na Jutjubu. Producentske kuće uglavnom preko kompanija iz Indije kupuju lažne pregledače. Cene su različite, a kreću se od jednog dolara za 1.000 klikova, neki nude 2.000 klikova za istu svotu, a ima i onih koji će za 14 dolara prodati 5.000 klikova za jedan spot. Ova opcija i dalje je dopuštena, ali je „Gugl“, kao vlasnik Jutjuba, zabranio kumulativno sabiranje broja poseta. Postavljanjem istih video-klipova na više lokacija i društvenih mreža broj posmatrača raste, što utiče da onaj ko je postavio video-materijal više zaradi od reklama.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track