Mlade Japanke ližu bombonu u lascivnoj reklami

Provokacija

Mlade Japanke ližu bombonu u lascivnoj reklami

Stil -
U reklami se vide devojke obučene u školske uniforme kako intimno dele slatkiš, sa povremenim snimcima izbliza njihovih usana

TOKIO - Reklama na kojoj članice popularne japanske ženske grupe "AKB48" zavodljivo, od usta do usta, prenose bombonu našla se na udaru kritika u Japanu zbog navodnog promovisanja homoseksualizma.

Na reklami, koja je emitovana u martu, vide se devojke obučene u školske uniforme kako intimno dele slatkiš, sa povremenim snimcima izbliza njihovih usana. Radiodifuzna agencija u Japanu saopštila je da su većinu od 116 pritužbi na ovu reklamu dobili od mladih ljudi.

"Reklama može da ohrabri homoseksualizam", rekao je jedan od zabrinutih i dodao da ga brine i "oralna flora", navodi se u saopštenju agencije. "Ne želim da gledam ovakve reklame", navodi se u drugoj pritužbi i dodaje da je spot "u kome se devojke u donjem vešu grle, veoma neukusan".

Grupa "AKB48" jedna je od najpopularnijih na svetu sa prošlogodišnjom zaradom od preko 200 miliona dolara samo od prodaje CD-ova i DVD-ova. Poslednjih godina postala je fenomen u Japanu i drugim delovima Azije, prenosi AFP.

Grupu mahom čine žene, stare do 25 godina, a njihov sladunjavi pop zvuk i sinhronizovani ples veliki su hit među devojčicama. Prešavši put od devojke iz susedstva do zavodnice, grupa ima veliki broj muških obožavaoca - mahom starijih.

Portparol kompanije koja proizvodi bombonu "UHA Mikakuto" rekao je da je reakcija na reklamu, koja je emitovana 10 dana, mešovita. "Dobili smo i žalbe na reklamu, ali je bilo i mnogo onih kojima se dopala", rekao je portparol i dodao da su istraživanja pokazala da je reklama u vreme emitovanja bila četvrta na listi najpopularnijih.

http://www.youtube.com/watch?v=DPI-YNpAh28

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track