Najnovije vesti

Espreso.rs

Adria media

NOVA OTKRIĆA BRITANSKIH NAUČNIKA: Život je stvoren u sudaru planeta, a evo kada!

TAJNA VEZA

Zanimljivosti

Pre 4.4 milijarde godina Teja je udarila u Zemlju, što je sterilisalo planetu i omogućilo nastanak prvih organizama, tvrde istraživači Univerziteta u Bristolu.

Ima li života u svemiru...
Ima li života u svemiru...foto: Profimedia

Život na Zemlji nastao je 100 miliona godina ranije nego što se dosad mislilo i bio je posledica sudara planete Teja sa našom planetom.

To tvrde britanski istraživači sa Univerziteta u Bristolu.

- Istraživali smo evolutivnu istoriju tražeći zajedničkog pretka svih živih bića i otkrili da je on najverovatnije živeo pre oko 3,9 milijardi godina. Ispitivali smo molekularne podatke 29 gena iz 102 živa organizma i devet fosila. Tu su bile bakterije, jednoćelijski organizmi, biljke i životinje - navodi doktorand Holi Bets u tekstu za Konverzejšn.

PRONAĐEN LED NA MARSU
Astronomi su pronašli direktne dokaze postojanja leda koji je nastao od tekuće vode na površini Meseca, navodi se u zvaničnom glasilu Američke akademije nauka. To bi, kako navodi Gardijan, jednog dana moglo da posluži kao izvor vode za moguće buduće posetioce sa Zemlje ili za eventualno formiranje kolonije na Mesecu. Led je, inače, otkriven na južnom i severnom polu Meseca, u delovima koji su uglavnom zaštićeni od direktne sunčeve svetlosti.

Kako kaže, postoji pretpostavka da je stvaranje života posledica sudara planeta koji se dogodio pre oko 4.4 milijarde godina.

Tada je, objašnjava, u Zemlju udarila planeta Teja, koja je sterilisala našu planetu, a njen deo je najverovatnije nastavio da kruži i od njega je formiran Mesec, piše Dejli mejl. Ta sterilizacija planete, koja u tom trenutku nije bila potpuno formirana, omogućila je nastanak života.

Kurir.rs

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.

Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).

Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).

Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.