icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

DA LI STE ČULI ZA PRAVILO 80/20? Uz ovaj plan ishrane možete zaboraviti na dijetu!
Foto: Profimedia

SAVET

DA LI STE ČULI ZA PRAVILO 80/20? Uz ovaj plan ishrane možete zaboraviti na dijetu!

Žena

Pravilo 80/20 nije dijeta, već promena životnih navika koja rezultira trajnim gubitkom kilograma. Uz ovu primenu vrlo lako se uči o uravnoteženoj ishrani i umerenosti, a može se primeniti i na vežbanje. Pravilo 80/20 znači da ćete i dalje, bez griže savesti moći da uživate u večeri ili piću s prijateljima, a pojam uživanja u hrani ostaće vam i te kako poznat.


Stvar je poprilično jednostavna - 80 posto vremena jedite zdravo, a u 20 posto vremena priuštite sebi omiljeno jelo, poslasticu, piće... I ne morate se previše zabrinjavati matematikom.

 

foto: Profimedia


Ako, na primer, pojedete tri zdrava obroka u danu, onda su tri nezdrava vaših 20 posto za tu nedelju ili ako u danu pojedete pet malih obroka, onda tu nedelju možete pojesti sedam malih poslastica. Za još bolje rezultate, "štedite" kalorije kroz nedelju i čvrsto se držite plana, a kako i priliči, za vikend sebi "dajte oduška". A isto pravilo možete primeniti i na vežbanje.

 

A da ovaj način ishrane stvarno funkcioniše, uverile su se i mnoge holivudske lepotice kao što je Džesika Alba. Njen trener 

Jumi Li govori kako ne možemo biti uvek sto posto, ali 80 je izvodivo. Savetuje što više manjih, zdravih obroka tokom dana što će pozitivno uticati na celokupnu promenu navika u ishrani.

 

foto: Profimedia

 

(Kurir.rs/Zadovoljna.hr, Foto: Profimedia)

 

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...