icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

OVIH 16 NAMIRNICA IMA  NAJMANJE KALORIJA: Možete ih jesti bukvalno koliko hoćete i nećete dobiti NI KILO!
Foto: Shutterstock

SLOBODNO IH GRICKAJRTE

OVIH 16 NAMIRNICA IMA NAJMANJE KALORIJA: Možete ih jesti bukvalno koliko hoćete i nećete dobiti NI KILO!

Žena

Bez obzira na to da li želite da smršate ili da održavate kilažu koju imate, često je teško odupreti se iskušenju da navalite na neko omiljeno jelo. Zato ćemo vam navesti 16 namirnica koje možete jesti praktično u neograničenim količinama jer imaju neznatan broj kalorija.

 

Ako ste često gladni između obroka, možete jesti neku od ponuđenih namirnica. Sve namirnice koje ćemo navesti su siromašne kalorijama i veoma zdrave, tako da ih možete jesti kad god i koliko god želite.

 

Celer

Sto grama celera sadrži samo šest kalorija. Gotovo 95 posto celera čini voda, tako da on gotovo nema kalorijsku vrednost. Međutim, ova količina celera obezbeđuje trećinu preporučene dnevne doze vitamina K. Najbolje je da jedete svež celer, jer već tokom prvih pet dana nakon berbe on gubi većinu nutrijenata.

foto: Shutterstock

Rukola
Rukola sadrži samo 10 kalorija u 100 grama, pa je najbolje da počnete da jedete što više ovog povrća. Od rukole možete napraviti zdrav i niskokaloričan obrok. Veoma je ukusna sa sirom i maslinovim uljem.

foto: Profimedia

Belanca

Jedno prosečno belance sadrži samo 17 kalorija. Čak i ako držite neku strogu dijetu, možete jesti belanca koliko god želite (naravno, pod uslovom da ih ne pržite, već da ih pripremate na neki drugi način).

 

Zelena salata

Sto grama zelene salate sadrži između 10 i 20 kalorija (u zavisnosti od sorte). Ovo povrće sadrži dosta vitamina A i C, folne kiseline i gvožđa. Koliko god zelene salate da jedete, to se neće loše odraziti na vašu figuru.

foto: Shutterstock

Krastavac
Sto grama krastavaca sadrži 16 kalorija. Krastavci se uglavnom sastoje od vode. Ako ste u prilici da kupite organski uzgajane krastavce, jedite ih sa korom jer sadrži dosta beta-karotena.

 

Karfiol

Karfiol je veoma siromašan kalorijama– ima ih samo 25 u sto grama karfiola. Karfiol je bogat vitaminima C i K.

 

Paradajz

Sto grama paradajza sadrži 25 kalorija. On je veoma bogat likopenom, vitaminima A, C i B2, folnom kiselinom, vlaknima, hromom i kalijumom.

foto: Zorana Jevtić

Brokoli
Brokoli je veoma ukusan i siromašan kalorijama. Omiljen je među osobama koje žele da smršaju na zdrav način. Bogat je vitaminima A, C E i K, i sadrži dosta vlakana.

 

Kokice

Verovatno mislite da kokice spadaju u grupu hrane koja samo goji, ali sto grama kokica sadrži samo 31 kaloriju.

 

Grašak

Sto grama graška sadrži samo 35 kalorija, ali i mnoštvo vlakana i proteina.

foto: Profimedia

Grejp

Sto grama grejpa ima oko 50 kalorija. Grejp odlično stabilizuje šećer u krvi i bogat je vitaminom C.

foto: profimedia

Jagode

Sto grama jagoda sadrži samo 50 kalorija. Jagode su bogate vlaknima i kalijumm, a odlično ublažavaju upale u organizmu.

foto: profimedia

Maline
Sto grama malina sadrži 62 kalorije. Ovo bobičasto voće je puno antioksidanasa i veoma je bogato vitaminom C.

foto: Profimedia

Pomorandže

Sto grama pomorandži sadrži samo 80 kalorija. Pomorandže sadrže mnogo vitamina C. Najbolje je da ne uklanjate bele niti između kriški i između mesa i kore, jer sadrže mnogo vlakana.

 

Borovnice

Borovnice se smatraju jednim od najboljih izvora antioksidanasa na svetu. One deluju i kao fantastičan diuretik, a sadrže malo kalorija. Borovnice sadrže toliko antioksidanasa jer su bogate flavonoidima. One štite naše telo od štete koju prave slobodni radikali i sprečavaju ili odlažu pojavu neuroloških degenerativnih oboljenja, npr. Alchajmerove bolesti.

 

Bundeve

Sto grama bundeve sadrži svega 25 kalorija. Ova namirnica je bogata vodom, vlaknima i beta-karotenom, i sazreva tokom jeseni. Bundeve sadrže mnoštvo vitamina i minerala. Posebno su bogate vitaminima A, E i C, kao i antioksidansima. Bundeve odlično regulišu nivo šećera u krvi. Takođe, vlakna u bundevi poboljšavaju varenje i brzo zasićuju.

 

foto: Shutterstock

Kurir.rs/Dnevno/Foto Profimedia

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.