icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

16:8 DIJETA JE HIT U SVETU: Možete da jedete sve, ali samo u ovo vreme i SMRŠAĆETE!
Foto: Profimedia

Istraživanje

16:8 DIJETA JE HIT U SVETU: Možete da jedete sve, ali samo u ovo vreme i SMRŠAĆETE!

Žena

Mnogi su čuli za plan ishrane 5:2, koja podrazumeva da se jede normalno pet dana u nedelji, a tokom ostala dva dana da se unese 500-600 kalorija prilikom koje se izgubi višak kilograma.

 

Međutim, nova studija, objavljena u časopisu Nutrition and Healthy Aging,  sugeriše manje poznatu dijeta 16:8, koja je možda bolja metoda za gubljenje težine.

 

Dijeta 16:8 podrazumeva da se jede "bilo koja vrsta i količina hrane" između 10 sati do 18 sati svaki dan, ali posle toga ama baš ništa. Dozvoljeno je samo piti vodu na prazan želudac.

 

Istraživanje je obavljeno na 23 odrasle osobe koji su bili na 16:8 dijeti 12 nedelja, a praćena je i grupa koja je normalno jela. Više od tri meseca, grupa 16:8 izgubila je prosečno 3 odsto telesne masnoće, a smanjio im se i nivo holesterola.

 

Najzanimljivija činjenica jeste da je grupa koja je bila na ishrani 16:8 unosila 300 kalorija manje od kontrolne grupe. Obema grupama je bilo dozvoljeno da jedu ono što žele tokom tih osam sati, odnosno tokom celog dana.

 

Iako mnogi nisu uvereni u praktičnost 16:8 ishrane, definitivno, prema studijama, izbacivanjem hrane u večernjim satima daje rezultate jer često te kalorije telu i nisu od koristi.

 

U stvarnosti, dijeta 16:8 nije baš praktična za većinu. Za one koji mogu da doručkuju na radnom mestu u 10 sati, to bi moglo da odlično, ali za one koji rade u smenama i ne mogu da jedu u vreme predviđeno ovom ishranom može negativno da utiče na organizam.

 

foto: profimedia

Kurir.rs/Foto Profimedia

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.