icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

NE UGROŽAVAJU ZDRAV NAČIN ŽIVOTA: Ovih 5 namirnica možete jesti usred noći i bićete siti!
Foto: Profimedia

IZBEGNITE GRICKALICE

NE UGROŽAVAJU ZDRAV NAČIN ŽIVOTA: Ovih 5 namirnica možete jesti usred noći i bićete siti!

Žena

Koliko vam se puta dogodilo da ogladnite u gluvo doba noći iako ste nebrojeno puta pročitali da posle 19 sati nije poželjno, a ni zdravo jesti?

 

Padate u iskušenje da napravite sendvič ili uzmete neke grickalice, ali vas zdrav način života i briga o kilaži sprečavaju u tome. Sve to ne mora biti tako!

 

Postoje namirnice koje će vas zasititi, a neće ugroziti vaš zdrav način života.

 

foto: Profimedia

1. Malomasni sir. Kad je reč o snu, kalcijum ima vrlo slično delovanje kao i magnezijum. Stručnjaci preporučuju oko 50 grama sira na dan koji možete jesti s krekerima.

 

2. Toplo mleko. Čaša mleka stari je recept za bolji san. Osim što sadrži aminokiselinu triptofan koju povezujemo sa spavanjem, delovanje ovog napitka ipak je više psihološki. Od malena nas uče da je sinonim za spavanje čaša toplog mleka pa nam ju je mama zbog toga i davala. Ah, ta moć uveravanja!

 

foto: profimedia

3. Voće s košticama. Koštunjavo voće je puno magnezijuma koje ima umirujuće delovanje na mozak i poboljšava kvalitet sna. Bademi, orasi i kikiriki samo su neki od plodova koje uvek morate imati u kući.

 

4. Ovsena kaša. Dokazano je da ugljenhidrati oslobađaju serotonin koji umiruje mozak. Porcija ovsene kaše s mlijekom najbolji je izbor pre spavanja.

 

5. Sok od višnje. Istraživanje iz 2011. pokazalo je da dve čaše soka od višanja dnevno (ujutru i uveče) povećavaju nivo melatonina koji san čini kvalitetnijim.

 

foto: profimedia

Kurir.rs/Cosmopolitan.hr, Foto: Profimedia

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.