Najnovije vesti

MEDICINSKA DIJETA TOPI SALO, A SMISLIO JU JE KARDIOLOG: Možete da SMRŠATE čak 5 kila za 5 dana! (JELOVNIK)
Foto: Profimedia

VITKO TELO

MEDICINSKA DIJETA TOPI SALO, A SMISLIO JU JE KARDIOLOG: Možete da SMRŠATE čak 5 kila za 5 dana! (JELOVNIK)

Žena

Medicinska dijeta spada među najpopularnije režime za mršavljenje jer obećava gubitak od 2 do 5 kilograma za pet dana, ili čak i 10 do 15 kilograma ukoliko je držite 15 dana.

 

Ova dijeta ima prednost jer nećete osećati slabost niti malaksalost, jer obećava dovoljan unos vitamina i minerala. Takođe je prilično jako izvodljiva, a možda i najvažnije, ne zahteva skupe namirnice niti dodatke u ishrani.

 

Samu dijetu smislio je pedesetih godina kardiolog Herman Tarnover, i to za potrebe svojih pacijenata, srčanih bolesnika, a danas je jedno od najpopularnijih rešenja za skidanje viška kilograma.

 

MEDICINSKA DIJETA: PLAN

 

Valja napomenuti da se dijeta može držati najviše tri puta po pet dana ili manji broj ciklusa ukoliko treba da izgubite manji broj kilograma. Ako i posle tri ciklusa imate višak koji biste da skinete, prethodno obavezno treba da napravite pauzu od 15 dana.

 

JELOVNIK

 

Prvi dan

 

Doručak: 1 narandža, 4 krekera, 1 šoljica kafe ili čaja (bez šećera)

 

Ručak: 1 narandža, 1 kuvano jaje,  1/2 šoljice jogurta

 

Večera: 2 paradajza, 2 kuvana jaja, 1 krastavac ili

1/2 oprane zelene salate

 

foto: Profimedia

Drugi dan

 

Doručak: 1 narandža, 4 krekera, 1 šoljica kafe ili čaja bez šećera

 

Ručak: 1 naranadža, 1 kuvano jaje, 1/2 šoljica jogurta

 

Večera: 1 pljeskavica (125 g mlevenog mesa), 1 narandža, 1 paradajz, 4 krekera, 1 šoljica kafe ili čaja bez šećera

Treći dan

 

Doručak: 1 narandža, 4 krekera, 1 šoljica kafe ili čaja bez šećera

 

Ručak: 1 narandža, 1 kuvano jaje, 1/2 šoljica jogurta, 1 zelena salata ili 2 krastavca, napici bez šećera

 

Večera: 1 pljeskavica (125 g mlevenog junećeg mesa), 1 narandža, 4 krekera, 1 šoljica kafe ili čaja bez šećera

 

Četvrti dan

 

Doručak: 1 narandža, 4 krekera, 1 šoljica kafe ili čaja bez šećera

 

Ručak: 125 g nemasnog sira, 1 paradajz, 4 krekera

 

Večera: 1 pljeskavica (125 g mlevenog junećeg mesa), 4 krekera, 2 paradajza, 1 jabuka

 

foto: Profimedia

Peti dan

 

Doručak: 1 narandža, 4 krekera, 1 šoljica kafe ili čaja bez šećera

 

Ručak: 200 g kuvane ribe ili piletine, 4 krekera, 1 paradajz

 

Večera: 500 g kuvanog povrća, 1 kuvano jaje, 1 paradajz

 

Važno je napomenuti da količine i raspored namirnica ne smete da menjate, jer ćete samo ukoliko tačno ispratite predloženi režim postići i rezultate koje ova dijeta obećava.

 

foto: Profimedia

Kurir.rs/Žena/Foto: Profimedia

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...