Najnovije vesti

NEZDRAVA SALATA POSTOJI! Ovo su najgori sastojci koje ljudi u nju stavljaju i pretvore je u KALORIČNU I TEŠKU ZA VARENJE!
Foto: Profimedia

PAZITE

NEZDRAVA SALATA POSTOJI! Ovo su najgori sastojci koje ljudi u nju stavljaju i pretvore je u KALORIČNU I TEŠKU ZA VARENJE!

Žena

Salate su odličan izbor za zdrav obrok, no stvari koje nabacite preko zelenih listova ono su što razlikuju zdravu od teške salate.

Idealna salata trebalo bi da bude uravnotežena i da sadrži oko 4, 5 dodataka koji pružaju različite ukuse i nutrijente. No ne morate biti nutricionist kako bi pripremili savršenu kombinaciju - za početak izbegavajte ove dodatke:

salata
foto: Profimedia

Prženi i pohovani dodaci

Nažalost, hrskavi prženi luk ili tortilja čips pretvaraju vašu salatu u nezdravu hranu. Pržene namirnice možda će vašoj salati dati hrskavi ukus, no s njim ćete dobiti i značajnu količinu kalorija i prerađenih ugljenhidrata.

Slanina

Ne samo što je slanina bogata masnoćama (samo dve kriške sadrže oko 7 grama masti i otprilike 100 kalorija), prerađeno meso sve se više povezuje s rakom debelog creva. Ako želite pripremiti salatu bogatog ukusa, slaninu pokušajte da zamenite piletinom.

slanina
foto: profimedia

Sir

Sir se uglavnom sastoji od masnoća te sadrži veći udeo kalorija nego što većina ljudi veruje. Ako ne možete bez sira, svakako pripazite na količine koje dodajete u svoju salatu (ne više od jedne kriške ili kockice).

Suvo voće

Ono je najverovatnije zaslađeno dodanim šećerima, a velika je i šansa da ga u vašoj salati jednostavno ima previše. Takođe, voće tokom procesa dehidracije gubi svoj volumen i udeo vode, stoga ćete dobiti manje količine nego da ste u salatu dodali neko drugo, sveže voće.

Kremasti prelivi za salate

Gusti, kremasti prelivi za salate najčešće sadrže ozbiljnu količinu kalorija, šećer, veštačke sastojke, zasićene masti i natrijum. Ako vaša salata sadrži puno sastojaka bogatih kalorijama svakako preskočite prelive i dodajte samo malo limunovog soka. Vitamin C pomoći će vašem telu u apsorpciji gvožđa iz povrća, a ako se limunov ukus ne uklapa u vašu salatu možete joj dodati i malo maslinovog ulja koje je odličan izvor vitamina E i zdravih masti.

hrana, zdrava hrana, salata
foto: Profimedia

Kurir.rs/K.Đ/Net.hr

Bonus video:

MOŽEŠ DA JEDEŠ DO MILE VOLJE! Aleksandra pravi NAJZDRAVIJE KOLAČe sa NEVEROVATNOM kombinacijom ukusa (KURIR TELEVITZIJA)
01:39

MOŽEŠ DA JEDEŠ DO MILE VOLJE! Aleksandra pravi NAJZDRAVIJE KOLAČe sa NEVEROVATNOM kombinacijom ukusa (KURIR TELEVITZIJA)

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...