HRVATSKI MEDIJI DRES PARTIZANA POREDE SA HAJDUKOVIM! Pominju Franju Tuđmana, Bobeka, Juventus...
Konkretno, rezervna garnitura je bila ta koja je posebno zanimljiva hrvatskim medijima.
Radi se o crveno-plavoj kombinaciji koju su portali u Hrvatskoj uporedili sa dresom Hajduka iz Splita.
Portal "Index" je dresovima Partizana posvetio tekst uz naslov "Partizan predstavio nove dresove. Jedan podseća na Hajdukov".
- U navijačkim krugovima povremeno se povlači pitanje sličnosti s crveno-plavim identitetom Hajduka, što su primetili neki fanovi na društvenim mrežama. Partizan je, doduše, u ranim godinama nakon osnivanja nosio crveno-plave dresove, ali je krajem 1950-ih, navodno na inicijativu Stjepana Bobeka i po uzoru na Juventus, prešao na prepoznatljivu crno-belu kombinaciju koja je ostala zaštitni znak kluba do danas - navedeno je na portalu "Index".
I portal "24 sata" je smatrao da je slična tema zanimljiva.
"Partizan predstavio novi dres: 'Zašto izgleda kao Hajdukov?'", naslov je na "24 sata".
- U navijačkim krugovima neki postavljaju pitanje o poreklu ovih boja i njihovoj eventualnoj povezanosti s crveno-plavim identitetom splitskog Hajduka. Međutim za takve tvrdnje nema istorijske osnove. Partizan je, doduše, u svojim počecima nakon osnivanja nosio crveno-plave dresove s prugama (još 1952.), pre nego što je usvojio prepoznatljivi crno-beli identitet. Ta ključna promjena dogodila se krajem 50-ih, za vreme predsedanja Franje Tuđmana u JSD Partizan, navodno na ideju Stjepana Bobeka, po uzoru na italijanski Juventus - navodi "24 sata".
Partizanova promocija
Partizan је na stadionu u Humskoj u ponedeljak predstavio novu garnituru dresova, koju će igrači "crno-belih" nositi u predstojećoj sezoni.
Partizan je predstavio tri garniture dresova - osnovnu crno-belu, plavo-crvenu i belu, kao podsećanje na legende Momčila Vukotića i Dragana Mancea.
Posle 15 godina, Partizan će ponovo igrati u dresovima marke "Kappa", nakon što je italijanski proizvođač oblačio klub iz Humske u periodu od 2003. do 2010.
Ugovor između Partizana i "Kappe" potpisan je na tri godine.
Promociji dresova prisustvovali su generalni direktor Partizana Danko Lazović i potpredsednica zadužena za poslovnu politiku Milka Forcan.
- Moram da kažem da smo se u godini jubileja, 80. godina Partizana, okrenuli istoriji i analizirali period od 1945. do danas. Pregovarali smo sa više proizvođača, slušali smo i komentare navijača, koji su emotivno vezani za ovaj brend. Naravno da se nismo vodili samo emocijama, prevagnula i komercijalna strana. 'Kappa' dresovi simbolizuju jedne od najboljih trenutaka i najsvetliji period. Nadamo se da će našim fudbalerima, pored njihovih umeća, 'Kappa' doneti sreću u predstojećoj sezoni - izjavila je Forcan.
Bonus video:
