Slušaj vest

Američki vlasnici Svonsija, predvođeni Bretom Kravatom i Džejsonom Koenom, imaju za cilj da prošire globalni brend kluba iz engleskog Čempionšipa i povećaju komercijalne prihode.

Snup Dog, koji ima 89 miliona pratilaca na Instagramu i preko 20 miliona na mreži X (bivšem Tviteru), predstavlja značajno pojačanje u marketinškom i promotivnom smislu.

Podsetimo, u aprilu je i Luka Modrić, legendarni hrvatski fudbaler, najavljen kao suinvestitor i suvlasnik Svonsija.

"Ovo je uzbudljiva prilika. Svonsi ima snažan identitet, neverovatnu bazu navijača i ambiciju da se takmiči na najvišem nivou. Pošto i sam igram na najvišem nivou, verujem da mogu da doprinesem svojim iskustvom. Moj cilj je da pomognem rastu kluba na pozitivan način i da učestvujem u izgradnji svetle budućnosti", izjavio je Modrić tom prilikom.

profimedia-0990538467luka.jpg
Foto: IPA, Independent Photo Agency / Alamy / Profimedia

Ova nova ulaganja mogla bi predstavljati značajan iskorak za klub koji se nada povratku u Premijer ligu i jačanju svoje međunarodne prepoznatljivosti.

(Beta)

felix baumgartner Izvor: instagram/therealfelixbaumgartner