Slušaj vest

Evroliga je reagovala saopštenjem kao reakciju na podatke sa društvenih mreža koje su proteklog vikenda objavili brojni mediji u Grčkoj, 

Podaci koji se odnose na broj pregleda na društvenim mrežama za svaki od timova učesnika, a koje su objavili razni grčki mediji, potiču iz poverljivog izveštaja

Evroliga trenutno istražuje izvor neovlašćenog otkrivanja podataka i preduzeće sve neophodne mere kako bi sprečila slične incidente u budućnosti.

Podaci koji su procureli ne odražavaju tačno broj pregleda video sadržaja na društvenim mrežama klubova koji učestvuju u Evroligi, niti ukupne brojke same lige.

Izveštaj koji je podeljen sa 18 klubova učesnika sadržao je netačne informacije zbog nekonzistentnosti u osnovnim podacima.

Tačne brojke pregleda na društvenim mrežama za Ligu i njene učesnike — za period od 1. jula do 31. decembra 2024. godine, na osnovu podataka sa Facebooka, Instagrama (bez storija) i platforme X, koje je evaluirala kompanija Blinkfire — su sledeće:

Evroliga: 376,7 miliona.

Klubovi učesnici:
Panatinaikos: 90 miliona
Partizan: 84,1 milion
Crvena zvezda: 73,5 miliona
Žalgiris Kaunas: 63,4 miliona
Real Madrid: 59 miliona
Olimpijakos: 55,2 miliona
Fenerbahče: 50,4 miliona
Barselona: 48,1 milion
Pariz: 44,8 miliona
Baskonija: 22,5 miliona
Monako: 20,9 miliona
Bajern Minhen: 20,5 miliona
Makabi Tel Aviv: 13,8 miliona
Asvel: 10,8 miliona
Virtus Bolonja: 8,1 milion
Anadolu Efes: 6,9 miliona
Armani: 5,4 miliona
Alba Berlin: 3,1 milion

KK Partizan, grobari, Evroliga, Minhen, Bajern Izvor: Instagram