Slušaj vest

Čelnici Evrolige oglasili su se saopštenjem u kom su naveli da će od naredne sezone logo i ime ovog takmičenja biti promenjeno.

Velika promena Evrolige odnosi se na to da će ime dosadašnjeg generalnog sponzora biti izbačeno iz naziva i logoa takmičenja.

Detalji sa evroligaškog večitog derbija Foto: Petar Alekić

- Evroliga basketbal ponosno saopštava početak nove, hrabre ere u koju ulazi sa novim 'čistim' identitetom za svoje najjače takmičenje, Evroligu. Ova strateška evolucija znači i kraj dugogodišnjeg partnerstva sa kompanijom Turkiš erlajns, koja je bila nazivni sponzor od 2010. godine - navedeno je u saopštenju.

Izvršni direktor Evrolige Paulijus Motijunas rekao je da uz novu stratešku viziju i uz uzbudljiv plan za nastavak puta, Evroliga želi da ostavi globalno veći trag.

 BONUS VIDEO:

Olimpijakos, Crvena zvezda, Evroliga, Delije Izvor: Kurir