Dušan Borković: Biću prvi Srbin u WTCC
Foto: Robert Uzon

Intervju, automobilista osvajač evropske bronze otkriva planove za 2014.

Dušan Borković: Biću prvi Srbin u WTCC

Ostali sportovi -
Želeo bih da sa dobrim budžetom vozim Jokohama trofej. To bi verovatno bilo u „seatu“, a 2015. trkaću se s Lebom, pa šta bude

Želi najviši nivo.Odmah pošto je u Brnu osvojio treće mesto u klasi S2000 u Evropskom kupu turing automobila, u svojoj debi sezoni u takmičenju, srpski trkač Dušan Borković za Kurir je sumirao utiske o pređenom putu i najavio ambiciozni napad na Svetsko prvenstvo.Treći si u generalnom u S2000. Da li si zadovoljan sezonom iza sebe?- Jesam. Kad sam pre Češke razmišljao da mogu biti treći, bio sam srećan. Međutim, danas se već nerviram zašto nisam uradio više.Koliko drugačije ti sad izgledaju trke ETCC i kružne trke uopšte od onih u predsezoni?- Kao zreo vozač nisam učestvovao u ovako jakom šampionatu, ovde su pravila rigorozna, mora da se pazi na svaku izgovorenu reč, pogotovo na vožnju.Jesi li drugačijim odlukama o nabavci automobila mogao sebi manje da komplikuješ život?- U početku sezone nisam mogao da izaberem bolji auto jer tad nisam imao sklopljene finansije. „Seat“ nije loš izbor, samo što moj nije bio dobro pripremljen. „Ševrolet“ je u svakom smislu ekstremno skup.Ima li nečeg što bi u 2013. izveo drugačije?- Testirali bismo više i manje bismo grešili u pripremi za kvalifikacije. Nijedne kvalifikacije nismo odradili kako treba.Kako će izgledati tvoj trkački program 2014?- Hteo sam da vozim i WTCC i ETCC, koristeći dva automobila, ali za to treba mnogo novca. Sponzore zanima najviši nivo, moguće je da ću voziti samo WTCC, ići ću po celom svetu i učiti staze, jer ni sledeća godina nije primarna, već 2015, kad ćemo se odlučiti za auto koji u tom trenutku bude najkonkurentniji. Želeo bih da sa dobrim budžetom vozim Jokohama trofej, nezavisnu kategoriju WTCC. To bi verovatno bilo u „seatu“, a 2015. trkanje sa Lebom, pa šta bude. Biću prvi Srbin u WTCC.

Salcburgring je glupava stazaTvoja ocena staza i nastupa na pet staza u ovoj sezoni.- U Monci mi je najjači utisak bio što baš tu počinje sezona. Slovakija ring je lepa i tehnički zahtevna staza, Salcburgring nije najlakši, ali je najglupaviji. Perguza je jeziva, puna rupa, ali ima nekoliko veoma opasnih krivina u kojima mora da se stisne gas. Brno je obična staza, bez krivina koje se voze hrabro. Ako izađem s pulsom 60, voziću ceo krug s tim pulsom i takav ću se vratiti.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track