MAKS FERSTAPEN SPREMAN DA NAPRAVI NEVIĐENU IZDAJU U ISTORIJI FORMULE 1: Prihvatio je poziv najvećeg rivala, ali...
Maks Ferstapen odlučio je da na kraju sezone napusti ekipu Red bul sa kojom je osvojio četiri titule svetskog šampiona u Formuli 1.
Aktuleni prvak Formule 1 Maks Ferstapen već duži period nije zadovoljan mogućnostima i brzinom bolida Red bula, koji nije konkurentan ove sezone da se nosi sa vozilima Meklarena.
Italijanski "Sky Sport" objavio je da je prema njihovim informacijama dogovor između Mercedesa i Maksa Ferstapena sve bliži. Pregovori između dve strane su u konkretnoj fazi, a Holanđanin je spreman da od sledeće sezone bude deo nemačkog tima.
Međutim, deo Mercedesove uprave još nije odobrio odluku o dovođenju Maksa Ferstapena s obzirom na to da očekuju da će im promena pravila doneti veliku prednost, bez obzira na vozačku postavu.
I kako to uvek biva, kada se pojave ovakve vesti, kreću spekulacije. Uprkos dobrim ovogodišnjim vožnjama, očekuje se da će Džordž Rasel biti taj koji će napraviti mesto za Maksa Ferstapena. Drugi vozač Andre Kimi Antoneli zadržao bi svoj status. Raselova budućnost u tom slučaju nije jasna, a kao opcije su se dosad pominjali Red bul i Aston Martin.
Ni Džordž Rasel, ni šef Mercedesa Toto Volf nisu demantovali pregovore sa Maksom Ferstapenom tokom VN Austrije prošlog vikenda. Nije bilo oglašavanja, pa deluje da je objava "Sky Sport" očigledno realna.
Maks Ferstapen takođe nije želeo da potvrditi, da će ostati u Red bulu 2026. Prvi čovek tima Kristijan Horner nije se oglasio, ali jeste savetnik Helmut Marko, koji je rekao da nema razloga za brigu o odlasku Holanđanina, ali i da postoje izlazne klauzule koje bi mogle da mu obezbede slobodu pre isteka važećeg ugovora koji traje do 2028. godine.
Valja podsetiti da je 2014. Mercedesov šef Toto Veolf želeo Maksa Ferstapena, ali su tada konkretniji bili Red bul i Kristijan Horner. Unazad nekoliko godina netrpeljivost između Hornera i Volfa dostigla je tačku ključanja.
Očigledno je da prvi čovek Srebrnih strela nije zaboravio ono što se dešavalo pre 11 godina, pa sada želi osvetu. Na njemu je da ubedi ostatak uprave F1 Mercedesovog tima, da angažuju Holanđanina i tako prekinu projekat sa Džordžom Raselom u koji je uloženo na stotine miliona evra i koji traje, evo već devet godina.