BEOGRAD NA VODI: Emiratski biznismen el Abar stigao u Beograd!

Investicija vredna 3,1 milijarda dolara

BEOGRAD NA VODI: Emiratski biznismen el Abar stigao u Beograd!

Beograd -
Vlasnik kompanije Emar propertiz iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, Muhamed el Abar započeće pregovore o razvoju projekta Beograd na vodi

BEOGRAD - Vlasnik kompanije Emar propertiz iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, Muhamed el Abar doputovao je danas u Beogad radi pregovora o projektu "Beograd na vodi" u koji je njegov investicioni fond spreman da investira, rekao je predstavnik Srpske napredne stranke.

Koordinator projekta "Beograd na vodi" ispred SNS Aleksandar Karlovčan rekao je da je El Abar doputovao u Beograd, ali mogao da kaže više detalja.

Karlovčan je pre sedam dana rekao da će El Abar sa radnim timom doputovati u Beograd u petak, 17. januara, nakon čega će se u subotu sastati sa Vučićem, a tim će boraviti u Beogradu još destak dana.

Predsednik SNS Aleksandar Vučić je ranije kazao da je El Abar, vlasnik kompanije Emar propertiz koja stoji iza projekta najviše zgrade na svetu Burdž Dubai, spreman da za početak uloži 3,1 milijardu dolara u projekat "Beograd na vodi". Projekat "Beograd na vodi" SNS je predstavila u izbornoj kampanji 2012. godine.

Prema najavama iz SNS, taj projekat bi trebalo da otvori 200.000 radnih mesta u Srbiji i uposli građevinske komapnije. U prvoj zoni trebalo bi da budu izgrađeni ekskluzivni hoteli i najveći tržni centar u Srbiji, druga će obuhvatiti izgradnju kulturnih i sportskih objekata, a u trećoj zoni uz Savsku ulicu i Karađarđevu biće komercijalni objekti.

Prostor predviđen za gradnju je od novog železničkog mosta, kod Beogradskog sajma, do Brankovog mosta i ograničen je sa jedne strane Savom, a sa druge ulicama Savskom i Krađorđevom.

Na prostoru planiranom za gradnju sada se nalaze Glavna železnička stanica i Beogradska autobuska stanica, koje bi zbog toga trebalo da budu izmeštene.

Da bi se iz tog dela grada izmestio i transport opasnog tereta železnicaom potrebno je izgraditi most na Dunavu, kod Vinče.

O ideji za korišćenju tog prostora i "silasku Beograda na reke" govori se više od četiri decenije. Izmeštanje Glavne železničke stanice u Prokop, čija je gradnja počela 1977. godine bio je jedan od uslova da se za gradnju oslobodi oko 90 hektara uz obalu Save.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja