Najnovije vesti

Svako zaslužuje da bude dobro obučen, po pristupačnoj ceni

LC Waikiki

Svako zaslužuje da bude dobro obučen, po pristupačnoj ceni

Beograd
Od kako su 1997. godine od francuskog osnivača kupili LC Waikiki, njegovi sadašnji vlasnici prave krupne korake u pravcu osvajanja globalnog tržišta.

Ovaj poznati brend odavno je prevazišao okvire male franšizne kompanije, a otvaranjem prve prodavnice van granica Turske, u Rumuniji 2009. godine, postavljeni su temlji ozbiljne modne kolekcije koja jednaku pažnju poklanja i mladima i onim nešto starijima i polako postaje jedan od lidera u industriji odeće. Svako novootroreno prodajno mesto donosi i novo uzbuđenje za ljubitelje „casual“ garderobe, a LC Waikiki misija da „svako zaslužuje da bude dobro obučen“ postala je poznata širom sveta.  Modni brend LC Waikiki ponovo je u centru pažnje i kod nas, jer od 17. marta posetioci beogradskog šoping centra Ušće mogu da uživaju u novom prodajnom objektu. U prostranoj, modernoj prodavnici naći ćete najširi asortiman odeće visokog kvaliteta za žene, muškarce, tinejdžere i decu, koja prati najnovije svetske modne trendove, uz veoma povoljne cene. U prijatnoj amosferi prodajnog prostora, okruženi širokim spektrom boja koje su zastupljene u kolekcijama, u LC Waikiki svako može da pronađe nešto za svoj ukus – od tradicionalnih stilova do najmodernijih kreacija. To mogu da potvrde 12 miliona posetilaca koliko u proseku nedeljno uđe u LC Waikiki prodavnice u svim zemljama u kojima su prisutni. Sa ovom prodavnicom, ukupan broj LC Waikiki prodajnih mesta na Balkanu popeo se na 50, što predstavlja jednu od najvećih investicija u ovo tržište u oblasti modne industrije. 

Najznačajnije komponente LC Waikiki proizvoda jesu kvalitet i dostupnost. Načelo svih kolekcija je da se ljudi osećaju dobro, a svi odevni predmeti izrađeni su u skladu sa najrazličitijim stilovima. Kolekcije se odlikuju jedinstvenim stilom koji spaja aktuelne modne trendove sa nešto ležernijim i neformalnijim pristupom, uvažavajući različite generacije i njihove ukuse. Poverenje kupaca zadobijeno je širokim rasponom proizvoda prilagođenih svakom tržištu na kome se LC Waikiki nalazi. Udobni, moderno dizajnirani i visokokvalitetni odevni predmeti i aksesoari u mnogim kategorijama, kao i kolekcije za bebe i trudnice, sportska oprema i odeća ekstremnih veličina prate najsavremenije modne trendove. Takođe, veoma je ambiciozna i kolekcija džinsa koja se proizvodi pod brend imenom LC Waikiki, kao i pod-brendovi LC Waikiki „Collection“ i LC Waikiki „Casual“ za one koji žele da se obuku elegantno i sa stilom. Ponuda je prilagođena širokom spektru kupaca, a segment proizvoda konstantno se oblikuje prema potrebama svakog pojedinačnog tržišta i profilima potrošača. Tako se na jednom tržištu može naći široka paleta klasičnih stilova, na drugom više raznolikosti i veći izbor odeće za poslovne prilike, dok su na trećem zastupljene „kežual“ i kolekcija proizvoda u trendu. Pored odeće za sve sezone, oni kojima su aksesoari neodvojivi deo garderobe iznenadiće se  izgledom i funkcionalnošću LC Waikiki kolekcije „sitnica“ za najrazličitije namene. U širokom asortimanu odeće i aksesoara svi članovi porodice mogu da pronađu nešto za sebe, jer su u LC Waikiki zastupljeni odevni predmeti za bilo koji stil i ukus svakog kupca. Kada na to dodamo i veoma popularne cene, jasno je da moto brenda da „svako zaslužuje da bude dobro obučen po povoljnim cenama“ itekako ima opravdanje. Velika važnost pridaje se i vizualnoj komponenti prodajnih mjesta, izlaganju proizvoda i kvalitetu usluga koje pružaju zaposleni u prodavnicama.Uspevajući da odnos cene i kvaliteta održi na vrlo visokom nivou, ovaj brend će svakako biti odlično pozicioniran na našem tržištu, jer je upravo to ono što naši kupci žele. S obzirom da je tržište Srbije jedan od većih na Balkanu i strateški veoma važno za sve modne brendove, pa tako i za LC Waikiki, možemo očekivati i dalju ekspanziju ovog brenda što najavljuju i ambiciozni planovi koje kompanija ima, a to je da dugoročno potane tržišni lider. Inovativni pristup poslovanju dodatna je vrednost koja oplemenjuje kompaniju, što će, uz stalni razvoj infrastrukture i iskustvo menadžmenta doprineti dobroj startnoj osnovi i na razvijenim evropskim tržištima. Strateško vezivanje za naš region ima i širi značaj za kompaniju, jer može da otvori vrata ka tržištima Evropske Unije, čime će vizija da postane jedna od tri najuspešnije modne trgovine u Evropi biti u najvećoj meri ispunjena.  Zahvaljujući poslovnoj strategiji koja kupca stavlja na prvo mesto, dalji razvoj LC Waikiki ne treba dovoiti u pitanje. 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...